Aankoop medewerker

Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Aankoop /voorraadbeheer

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Ooigem

Regime

Dag

Je volgt de aangekochte goederen op tot aan de levering bij de klant.
administratie en plannen je ding? Heb je bovendien graag klanten en leverancierscontact? 

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor de administratie betreffende de trading van aangekochte goederen zoals tarwe, maïs,... 
  • Je regelt de transporten en staat ook in voor de transportfacturatie. 
  • Je volgt de aankopen op en registreert deze. 
  • Je staat in voor de bijhorende facturatie van de aangekochte grondstoffen.

Waar ga je werken?

Dit financieel sterk bedrijf is een gevestigde waarde in Groot-Waregem en is actief in de sector van de voeders.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Indien je niet voldoet aan één of meerdere van de hieronder vermelde competenties, laat dit je dan niet meteen afschrikken. Bel of mail ons om gerichter af te stemmen, zo kunnen wij je kandidatuur persoonlijk verder inschatten.
  •  Je behaalde een bachelor of hebt enige jaren ervaring.
  • Je kan zelfstandig werken.
  • Je spreekt Nederlands, Frans en Engels.
  • Je werkt correct en punctueel.
  • Kennis van transport administratie is een grote troef
  • Je glimlach heb je dagelijks in je stem en op je gezicht 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Onze klant biedt een gevarieerde functie in een gezonde, internationaal gerichte onderneming..
  • Je komt terecht in een zeer no-nonsense werkomgeving met een stabiel team.
  • Een vlakke structuur met korte communicatielijnen en een filevrije omgeving.
  • 39 uren werkweek met 6 ADV dagen.
  • Flexibele uren mogelijk:
    • Start werkdag tussen 8u en 8u30
    • middagpauze 1u of 0,5 uur
    • Einde werkdag tussen 16u30 en 17u30
    • 4/5de is mogelijk.
    • Vrij te kiezen verlof
  • Loonpakket naar ervaring met eco-cheque

Ref: 025487

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact