Aankoper onderdelen
Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Aankoop /voorraadbeheer
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
WaregemRegime
Dag
Om onze groei te ondersteunen gaan we op zoek naar een gedreven aankoper. Heb jij interesse in een uitdagende functie waar je je volledig kunt 'smijten'? Ben jij degene die altijd als eerste initiatief neemt en vóóruit wil gaan? En kom je daarom graag terecht in een positieve, stimulerende werkomgeving waar je vertrouwen krijgt en proactiviteit aangemoedigd wordt?
Wat ga je doen?
- Als purchaser ben jij van A-Z verantwoordelijk voor de aankoop van een bepaalde productgroep.
- Je helpt mee langetermijnrelaties opbouwen met bestaande contacten.
- Je zet actief in op het zoeken van nieuwe leveranciers met focus op de markt van hoogwaardige equivalenten
- Onderhandelingen voeren rond prijs, leveringscondities..., zonder kwaliteit uit het oog te verliezen, kan je als de beste.
- Je plaatst (spoed)bestellingen.
- Je vraagt informatie op bij leveranciers en, indien nodig, koppel je hierover terug naar het sales team.
- Verder sta je in voor de administratieve registratie van alle ondernomen acties in het ERP systeem.
- Je rapporteert aan de purchase manager.
Waar ga je werken?
Je komt terecht in een jong en sterk groeiend familiebedrijf. Er heerst een aangename en motiverende omgeving met een persoonlijke aanpak.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je hebt al een mooie ervaring als aankoper opgedaan.
- Daarnaast beschik je over een portie aan technische kennis of interesse.
- Je kan het volledige aankoopproces van verschillende onderdelen van een toegewezen productgroep in goede banen leiden.
- Je bent communicatief en voldoende assertief om in gesprek te gaan met leveranciers, dit voornamelijk in het Nederlands en Engels (Frans is een pluspunt).
- Eigenschappen zoals analytisch, commercieel ingesteld, snel schakelen, hands-on spelen zeker in je voordeel!
Wat biedt jouw werkgever?
- Intern kan je genieten van een opleiding om export te worden in deze branche. Het loon wordt persoonlijk besproken.
- Je kunt alvast rekenen op volgende extralegale voordelen: maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag, hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid om jouw gezin aan te sluiten.
- De gezondheid van de medewerkers is belangrijk. Hier zetten ze op in met een fietsleaseplan, gratis fruit, ergonomische bureaus ed. Jouw verlof kan je, in overleg met collega’s en manager, volgens eigen noden inplannen.
- Van maandag t.e.m. donderdag werk je in een vast uurrooster van 08:00 - 12:00 en 13:00 - 17:15. Het weekend begint dus altijd extra vroeg.
- Je werkt in een 39uren week waardoor je, bovenop 20 wettelijke vakantiedagen en 10 feestdagen, recht hebt op 6 extra betaalde ADV dagen.
- Ze houden ervan om te verbinden en samen successen te vieren. Je kunt dus rekenen op leuke evenementen zoals een jaarlijkse familiedag en afterwork drinks.
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Margo Vens
Matching Talent