Administratief assistent

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Administratief bediende,Organisatie/Administratie

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Ben jij opzoek naar afwisseling. Hou je van administratie? Dan heeft is deze job met heel wat voordelen vast iets voor jou? 

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt diverse afdelingen (Hr, Finance, commerciële binnendienst) 
  • Je stelt offertes op en volgt orders op
  • Je maakt contracten op en volgt deze op
  • Je beheert klantengegevens in het ERP systeem (AX/Dynamics) en ondersteuning bij de aankomende systeem migratie
  • Je biedt ondersteuning op de boekhouding
  • Je ondersteunt op administratief vlak:  zoals het klasseren van documenten, verwerken van post en inkomende facturen, debiteurenbeheer
  • Ondersteuning van personeelsadministratie: boeken van HR gerelateerde facturen, opleidingsdossiers opvolgen, beheer personeelsbadges en lockers... 

Waar ga je werken?

Onze klant gespecialiseerd in software- en automatiseringsoplossingen (voornamelijk voor de recreatieve sector) en is dé referentie binnen dit werkdomein. 
De zetel in België telt zo'n 75 gedreven medewerkers, wereldwijd zijn er 450 medewerkers actief. 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt bij voorkeur over een eerste succesvolle administratieve ervaring met basis kennis van offertes, orders, facturen en contracten.
  • Je spreekt goed Nederlands en Engels. (Frans en/of Duits zijn een plus)
  • Je kan zeer vlot werken met MS Office toepassingen

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een uitdagende job waarbij jezelf de nodige invulling kan geven door een autonome planning.
  • Een glijdend uurrooster is mogelijk waarbij thuiswerk ( 1 à 2 dagen ) kan.
  • No-nonsense en horizontale communicatielijnen kenmerken de werkvloer.
  • Groeien en eigen ideeën uitwerken is hier echt mogelijk. 
  • Werken met de nieuwste technologie
  • Één van de kernwaarden = vertrouwen in elkaar; geven en nemen
  • Filevrije omgeving
  • Bij opstart krijgt de medewerker een onboardingplan waar elk uur van de eerste 3 weken vastligt.
  • Loonpakket: hospitalisatieverzekering / groepsverzekering, mc’s van 6 euro
  • Geen collectief verlof (flexibel op te nemen)
  • Werken 39u / week; 6 adv-dagen

Ref: 026598

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact