Administratief bediende - ondersteuning transport (2/7/2021)

Je ben administratief sterk, klantvriendelijk en weet prioriteiten te stellen.
Je hebt bovendien transport affiniteit? 

Wat ga je doen?

Rechterhand van de transportverantwoordelijke met veel klantencontact:

  • ritten voorbereiden
  • verzendingsdocumenten opmaken
  • verzending van de goederen voorzien
  • containers opvolgen
  • transportmailings opmaken
  • opmaak douanedocumenten
  • controle transportfacturen
  • inboeken leveringsbonnen
  • klasseren transportdocumenten

Waar ga je werken?

Deze onderneming is reeds meer dan 40 jaar gespecialiseerd in kunststof- en aluminiumverwerking. Zij beschikken over een ruim gamma rolluikprofielen die verwerkt kunnen worden in vele toepassingen van rolluiken, rolpoorten en zwembadoverdekkingen. Voor de Belgische markt staan ze ook in voor de productie van ramen, deuren en rolluiken in aluminium en pvc op maat.

Waarom is dit iets voor jou?

  • administratieve bachelordiplomaof gelijk door ervaring
  • affiniteit met planning en transport
  • minimum 2 jaar ervaring in de logistiek of het transport
  • MS Office heeft geen geheimen voor je
  • je kan werken met een ERP-pakket, kennis van Microsoft Dynamicx AX is een grote plus
  • je bent klantvriendelijk, kan goed prioriteiten stellen en werkt pro-actief
  • perfect Nederlands, Frans en Engels - enige kennis van het Duits is mooi meegenomen

Wat biedt jouw werkgever?

  • uitdagende job in een familiebedrijf dat nog steeds groeit
  • interne opleidingen
  • We bieden je een afwisselende job, op lange termijn in een groeiend en toekomstgericht familiebedrijf dat actief is binnen de kunststofverwerkende nijverheid
  • Je krijgt de mogelijkheid om je ervaring toe te passen binnen onze onderneming.
  • Voor het uitvoeren van de job, bieden we jou de nodige interne opleidingen. We maken je met plezier wegwijs in ons bedrijf.
  •  

Ref: 024054

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact