Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Klanten- en leverancierscontact: Je beantwoordt oproepen, registreert klantengegevens en technische vragen nauwkeurig en helpt professioneel verder.
Salesondersteuning: Je helpt bij het opmaken van offertes, verstuurt stalen en werkt handleidingen af.
Administratie & opvolging: Je verwerkt facturen, volgt klantendossiers op en ondersteunt bij betalingen.
Organisatie & planning: Je beheert agenda’s en organiseert vergaderingen.
Eventondersteuning: Samen met het marketingteam help je mee aan de organisatie van bedrijfsevents.
Je beschikt over een bachelordiploma.
Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je goed uitdrukken in Frans en Engels.
Je werkt efficiënt, discreet en accuraat.
Je bent klantgericht, communicatief sterk en stelt klanten op hun gemak.
Je bent vertrouwd met Outlook, Excel, Word en administratieve softwaretools.
Je bent praktisch ingesteld en kan flexibel schakelen waar nodig.
Wij zijn een gezond, familiaal bedrijf met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei. Je komt terecht in een team met een warme sfeer en korte communicatielijnen.
Vast contract van onbepaalde duur
39-uren week + 6 ADV-dagen – verlof vrij te kiezen
Competitief loon op basis van ervaring + extralegale voordelen
Maaltijdcheques van €8/dag
Hospitalisatieverzekering (ook voor je gezin) + groepsverzekering
Cafetariaplan met mogelijkheid tot bedrijfswagen, fiets, gsm,...
Wekelijks vers fruit op het werk
Leuke teamactiviteiten: Summer Festival, sportevent, Sinterklaas, teambuilding,...
Bereid hier je gesprek voor