Administratief bediende aankoop

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Administratief bediende

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Ben jij ervaren in een administratieve functie en werk je heel nauwkeurig?
Wil je een enthousiast team versterken in de aankoop? Solliciteer dan nu?

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor de administratie ter ondersteuning van de aankoop.
  • Je neemt contact op met leveranciers en doet hiervoor de nodige administratie.
  • Je werkt in Excel en doet dit heel nauwkeurig. Gegevens worden van hieruit naar het ERP pakket geëxporteerd.

Waar ga je werken?

Een groeiende KMO die specialist is in kwalitatief keukengerei en maaltijddistributiesystemen.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelor in een economische richting en je kan minstens 5 jaar relevante ervaring voorleggen.
  • Je hebt een uitgebreide kennis van Excel.
  • Je kan heel nauwkeurig, correct en punctueel werken.
  • Je hebt goeie kennis van Excel.
  • Je bent administratief sterk.
  • Kennis van ERP Navision is een pluspunt.
  • Je spreekt vlot Frans en Engels.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Fulltime functie, maar 4/5 functie is bespreekbaar.
  • Verloning 2700 euro bruto.
  • Extra legale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques en pensioenplan.
  • Loon is bespreekbaar.
  • Mogelijkheid thuiswerk tot 2 dagen per week na inwerkperiode.
  • Uurrooster Ma-Do 8:15 tot 17u met 1 uur pauze en Vrij: 8:15 tot 17u met 45min pauze .
  • Vlotte sollicitatieprocedure.
  • Enthousiaste omgeving waar er ook teambuildings worden georganiseerd.

Ref: 078497

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact