Administratief bediende aankoop
Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Aankoop /voorraadbeheer
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
WaregemRegime
Dag
Ben je op zoek naar een administratief ondersteunende functie?
Wil je wel eens je kennis Engels en Frans schriftelijk gebruiken?
Geen schrik van een technische omgeving?
Dan ben je hier aan het juiste adres!
Wat ga je doen?
- Als administratief bediende op de aankoopafdeling ben jij verantwoordelijk voor de ondersteuning van de aankopers.
- Concreet ga je facturen controleren (vergelijken met order, gemaakte prijsafspraken) en goedkeuren.
- Je volgt de leveringstermijnen op.
- Je verwerkt administratief de garantiedossiers
- Je volgt de Intrastat en COO’s verder op.
- Verder sta je in voor de afgewerkte dossiers (bv. bulkaankopen) registreren in eigen ERP systeem
- Je rapporteert aan de purchase manager.
Waar ga je werken?
Je komt terecht in een jong en sterk groeiend familiebedrijf.
Er heerst een aangename en motiverende omgeving met een persoonlijke aanpak.
Waarom is dit iets voor jou?
- Nauwkeurig, punctueel, oog voor detail, accuraat… “What’s in a name”
- Jij bent erop gebrand om zo weinig mogelijk foutjes te laten passeren.
- Met jouw uitstekende computervaardigheid draag je bij aan een vlotte verwerking in ons intern programma.
- Een goede kennis Nederlands, Engels zorgt ervoor dat je met de nodige stakeholders kan communiceren (voornamelijk schriftelijk). Frans is een pluspunt.
- Idealiter beschik je over een Bachelordiploma (office management, bedrijfsmanagement, etc.). Uiteraard kan je ook in aanmerking komen indien je reeds een administratief ondersteunende functie uitgevoerd hebt.
Wat biedt jouw werkgever?
- Intern staat er een opleiding op jou te wachten. Hierdoor wordt je expert in jouw vakgebied.
- Het loon is bespreekbaar en wordt in een persoonlijk gesprek verder bekeken. Je kunt alvast rekenen op volgende extralegale voordelen: maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag, hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid om jouw gezin aan te sluiten.
- De gezondheid van de werknemers is belangrijk. Hier zetten ze op in met een fietsleaseplan, gratis fruit, ergonomische bureaus ed.
- Geen collectief verlof. Jouw verlof kan je, in overleg met collega’s en manager, volgens eigen noden inplannen.
- Van maandag t.e.m. donderdag werk je in een vast uurrooster van 08:0012:00 en 13:00-17:15. Op vrijdag eindigt de werkdag al om 15:00. Het weekend begint dus altijd extra vroeg.
- Een 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar.
- Je werkt in een 39uren week waardoor je, bovenop 20 wettelijke vakantiedagen en 10 feestdagen, recht hebt op 6 extra betaalde ADV dagen.
- Ze houden ervan om te verbinden en samen successen te vieren. Je kunt rekenen op leuke evenementen zoals een jaarlijkse familiedag en afterwork drinks.
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Matching Talent
-
Eveline Crop
Talent Manager
-
Margo Vens
Matching Talent