Administratief bediende after sales

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Receptie & onthaal

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Waregem

Regime

Dag

Op zoek naar een leuke, gevarieerde job in een warme en collegiale KMO?

Wat ga je doen?

Je staat in voor de administratieve opvolging van de after sales in de offerte- en opdrachtfase :

  • Je zorgt voor de administratieve verwerking van nieuwe aanvragen en bestellingen.
  • Je doet prijsaanvragen naar leveranciers;
  • Je maakt offertes voor klanten op.
  • Je verwerkt de binnenkomende opdrachten in het ERP systeem.
  • Je verzorgt de bestellingen en regelt het transport voor de verzending van wisselstukken.
  • Je volgt de lopende zaken nauwkeurig en kort op de bal op. Je informeert jouw klanten tijdig en correct.
  • Je rapporteert aan de teamleader service.

Waar ga je werken?

Dit bedrijf biedt engineering, maatwerk en/of totaaloplossingen aan in industriële toepassingen. Dit bedrijf heeft een aantal zusterbedrijven, goed voor een 130-tal medewerkers.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Technische affiniteit is een sterke troef. 
  • Basiskennis informatica (MS Office/Excel/Outlook).
  • Sterk analytisch en cijfermatig inzicht
  • Je bent zeer taalvaardig in het Nederlands, Frans en Engels. Duits is een pluspunt.
  • Je bent uiterst vlot op vlak van administratie en je getuigt van een klantgerichte attitude.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een warme, collegiale en no-nonsense West-Vlaamse KMO, waar mensen centraal staan en waar het team bestaat uit jonge, dynamische experts.
  • Je kan rekenen op een functie met de nodige variatie, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Kansen tot zelfontplooiing en opleiding.

Ref: 023791

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact