Administratief Bediende Boekhouding

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Zijn cijfers en administratie je ding? Heb je boekhoudkundige kennis? Lees dan zeker verder.

Wat ga je doen?

  • Je staat n voor alles omtrent facturatie, opmaak facturen, controle facturen, opvolging van betalingen klanten
  • Je verzorgt de boekhouding zoals het controleren en inboeken van aankoopfacturen, updaten van het artikelbestand, indienen maandelijkse BTW aangifte, intracommunautaire aangifte, jaarlijkse klanten listing, opvolging betaling leveranciers in samenspraak met directie
  • Je zorgt voor HR-ondersteunde taken zoals organiseren van opleidingen e.d.
  • Je bent verantwoordelijk voor de werfmeldingen, detachering buitenland
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het kwaliteitssysteem ISO17020 en de input van alle gegevens in het e-metrosysteem
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de VCA
  • Je verzorgt de afwerking van klantendossiers (bijhouden en opmaken attesten, archivering van dossiers en documenten).
  • Je werkt ondersteunend voor het management 
  • Je behandelt de inkomende en uitgaande post
  • Als administratief bediende boekhouding heb je veel variatie in je job.

Waar ga je werken?

Onze klant is specialist in technische installaties, waterprojecten , bouwprojecten en civiele infrastructuurwerken. Deze familiale KMO kent momenteel een groei en gaat op zoek naar extra medewerkers.

Waarom is dit iets voor jou?

Indien je niet voldoet aan één of meerdere van de hieronder vermelde competenties, laat dit je dan niet meteen afschrikken.

Bel 051 26 26 66 of mail organisatie.roeselare@vindeenjob.be om gerichter af te stemmen. 

 

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelordiploma en enige administratieve ervaring achter de rug.
  • Zeer goede kennis Nederlands
  • Je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels
  • Je hebt ervaring met facturatie en boekhouding in het algemeen
  • Je bent nauwkeurig en punctueel in het bijhouden van documenten en gegevens
  • Je bent discreet en stressbestendig en hebt talent om de juiste prioriteiten te stellen
  • Je bent vertrouwd met de courante IT-software (Word, Excel, Outlook,…)
  • Kennis van Navision is een pluspunt.

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • We bieden je een afwisselende en boeiende job aan in een jong
    dynamisch team.
  • Een inloopperiode is voorzien waarbij je de kans krijgt om alle facetten van onze activiteiten te leren.
  • Je komt terecht in een groeiende kmo waar je wordt ondersteund en aangemoedigd om initiatief
    te nemen.
  • We bieden je een vast contract en een aantrekkelijk loon pakket gekoppeld aan jouw ervaring en functieniveau. 
  • Korte selectie procedure en mogelijkheid om een proefdag te hebben 

Ref: 023412

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact