Administratief bediende infrastructuur

  • Heb je een technische achtergrond of sterke interesse, ben je leergierig en flexibel, dan staat je niets in de weg om door te groeien en zelf projecten toegewezen te krijgen.

Wat ga je doen?

  • Je wordt het administratieve aanspreekpunt voor de dienst ‘infrastructure’.
  • Je staat collega’s, site-verantwoordelijken, leveranciers, aannemers, … te woord en zorgt voor een correcte opvolging van de diverse dossiers
  • Je beheert het onderhoud van de technische installaties onder supervisie van de dienst infrastructure (Dit houdt in dat het onderhoud periodiek wordt ingepland, opgevolgd en de rapporten op een correcte manier worden gearchiveerd. Het periodiek onderhoud wordt eventueel in een onderhoudscontract vastgelegd. Dit gaat over : Brandbeveiliging – Inbraakbeveilging – Meldkamer – HVAC – Dakwerk – Groenvoorziening – Watercoolers – Leidingwaterverzachters – stroomgroep – rookkoepels - sprinklerinstallatie – Lift – IBA – tankpiste - spuitcabine)
  • Je beheert contracten van gehuurd materiaal zoals werfinrichting-bureelunits en behandelt alle facturen.
  • Je organiseert de poetsdiensten op de verschillende vestigingen van Vanheede. Dit houdt in dat je de contracten beheert, de kwaliteit controleert en interne klachten behandelt
  • De herstellingsaanvragen aan de infrastructuur (bijv defecte vaatwasser) worden jouw verantwoordelijkheid. Je probeert deze zelf op te lossen door de huisleveranciers in te schakelen.
  • Je bent het aanspreekpunt omtrent de aankoop van alle signalisatie. Dit gaat over verkeersborden maar ook over het ontwerpen van nieuwe signalisatie in samenwerking met de Marketing
  • Je ondersteunt de Project Engineers in hun administratieve taken (opmaak van een bestelbon - doorsturen bestelbon samen met andere benodigde documenten naar de leverancier) – interne communicatie om Infrastructuurwerken aan te kondigen – opvolging afvalbeheer eigen werven – facturatie
  • Je rapporteert aan de Head of Infrastructure en ondersteunt hem bij zijn taken
  • Ondersteuning bij de grote Infrastructuurwerken
  • Opmaak van budgetten voor uitvoering van Infrastructuurwerken.
  • Controle facturen
  • Opmaak presentatie
  • Heb je een technische achtergrond of sterke interesse, ben je leergierig en flexibel, dan staat je niets in de weg om door te groeien en zelf projecten toegewezen te krijgen.

Waar ga je werken?

Onze klant behoort tot de top van afvalverwerkende bedrijven in de Benelux en Noord-Frankrijk. Al 50 jaar lang is het hun missie om afval een tweede leven te geven, als grondstof en als energie. Gesterkt door hun verleden en gericht op hun toekomst zetten ze volledig in op groei en innovatie.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een opleiding op minstens Bachelor-niveau in een administratieve, technische of facility richting.
  • Werkervaring in een relevante functie is uiteraard een troef, maar ook pas afgestudeerden komen in aanmerking.
  • Je communiceert vlot en to-the-point met interne en externe contactpersonen.
  • Je werkt gestructureerd en zelfstandig.
  • ​​​​​​​Je bent bereid je af en toe te verplaatsen naar andere vestigingen in België en Frankrijk 
  • Je hebt een goede kennis van de gangbare Office-pakketten.
  • Kennis van Autocad kan zeker een plus zijn
  • Je kennis Nederlands in zeer goed en bent ook heel vlot in het Frans.
  • Dit betreft een full-time functie maar een 4/5e is mogelijk.

Wat biedt jouw werkgever?

Droom je ervan te werken in een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler? 
Een mooi salarispakket is de kroon op het werk. De leuke collega's krijg je er gratis bij. En omdat gezonde en gelukkige werknemers een gezond bedrijf maken, nemen we ook graag deel aan leuke sportactiviteiten en doen we regelmatig aan teambuilding.
We investeren graag in onze mensen en bieden diverse opleidingsmogelijkheden aan. We vullen geen functies in, wel carrières. Overdonder je ons met je talent, dan groei je door!

Ref: 023399

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact