Administratief bediende planning

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel particulieren als professionelen) en voor de techniekers van het bedrijf.

Wat ga je doen?


  • Je staat in voor de afhandeling van binnenkomende opdrachten (via telefoon of mail) met betrekking tot storingen en onderhoud.
  • Samen met jouw collega’s maak je de planning op van een 40tal techniekers, i.f.v. de interventies, dit impliceert een dag-week-en maandplaning. 
  • Je communiceert je planning door naar het magazijn zodoende dat de wisselstukken kunnen klaargezet worden.
  • Je staat in voor de controle van de opgemaakte interventieverslagen van de techniekers.
  • Je verwerkt de planning- en opvolgingsgegevens in een ERP pakket.
  • Je geeft de checkinatwork in.

Waar ga je werken?

Onze klant is specialist in het plaatsen van elektriciteit, verwarming, domotica, sanitair en alarmsystemen.
De firma is zeer vlot bereikbaar.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent klantgericht, vlot aan de telefoon en in de omgang.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je werkt gestructureerd en administratief nauwkeurig.
  • Je bent computervaardig.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een planningsfunctie

Wat biedt jouw werkgever?

Een uitdagende functie met leuke collega's in een groeiend bedrijf.

Ref: 022022

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact