Administratief bediende | Planning

Zin in een administratieve functie?
Sta je graag in contact met verschillende collega's? 
Lees dan zeker verder 

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel particulieren als professionelen) en voor de eigen werknemers nl. techniekers, 
  • Je staat in voor de afhandeling van binnenkomende opdrachten (via telefoon of mail) met betrekking tot storingen en onderhoud.
  • Samen met jouw collega’s maak je de planning op van een 40tal techniekers, i.f.v. de interventies, dit impliceert een dag-week-en maandplaning. 
  • Je communiceert je planning door naar het magazijn zodoende dat de wisselstukken kunnen klaargezet worden.
  • Je staat in voor de controle van de opgemaakte interventieverslagen van de techniekers.
  • Je verwerkt de planning- en opvolgingsgegevens in een ERP pakket.
  • Je geeft de checkinatwork in.

Waar ga je werken?

Onze klant is specialist in het plaatsen van elektriciteit, verwarming, domotica, sanitair en alarmsystemen.
De firma is zeer vlot bereikbaar.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je behaalde minstens een secundair diploma in een economische richting
  • Je bent klantgericht, vlot aan de telefoon en in de omgang.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je werkt gestructureerd en administratief nauwkeurig.
  • Je bent computervaardig.
  • Je hebt al een eerste ervaring in een planningsfunctie
  • Je spreekt vlot Nederlands en kan je behelpen in het Frans

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf.
  • Het gaat om een een uitdagende functie waar je met leuke collega's kan samenwerken
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen zoals een groepsverzekering.
  • Jaarlijkse wordt er een teambuildingBBQ en nieuwjaarsreceptie georganiseerd. De boog hoeft hier niet altijd gespannen te staan. 
  • Je krijgt een opleiding on-the-job.

Ref: 026890

Solliciteer NU!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact