Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Planning & coördinatie:
- Opstellen, opvolgen en bijsturen van operationele personeelsplanning
- Last-minute wijzigen snel en correct verwerken in ons ERP pakket
- Nauwe samenwerking met de takverantwoordelijken voor een efficiënte uitvoering
- (Transport)planning van rollend en logistiek materieel
Orderadministratie & communicatie: - Invoeren en beheren van werkorders in het systeem
- Actieve opvolgingen van werven en onduidelijkheden. In nood contacteer je zélf de werf- en projectleiders.
- Je staat in voor de interne communicatie tussen de diverse afdelingen.
Allround administratie: - Je helpt mee met algemene administratieve ondersteuning binnen jouw afdelingen samen met jouw 2 collega's.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt een bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent zeer nauwkeurig, alert en denkt in oplossingen!
-
Je hebt ervaring in de bouwsector of bent er minstens sterk in geïnteresseerd
- Je hebt een flexibele werkhouding en kan vlot omgaan met wisselende prioriteiten, stressbestendigheid is hier een vanzelfsprekendheid.
- Je bent een teamspeler en draagt vlotte, correcte communicatie hoog in het vaandel.
- Je beheerst de Nederlandse taal en hebt kennis van het Frans om met jouw collega's te communiceren, Engels is een meerwaarde!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat krijg jij voor jouw inzet?
- Een gevarieerde job met veel verantwoordelijkheid in een stabiele en warme werkomgeving!
- Werkuren 8u30 - 17u
- Extralegale voordelen: ecocheques €250, hospitalisatie- & groepsverzekering,
- Een GSM met abonnement
-
Werken in een hecht team van gemotiveerde collega’s
- Opleiding op maat & doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf
- 20 + 12 ADV dagen verlof
- Collectief verlof 3 weken zomer, 2 weken kerst!
- Onze klant is reeds tientallen jaren actief in de elektriciteitssector. Ze zijn actief op verschillende terreinen zoals algemene elektriciteitswerken, verlichtingsinstallaties, spoorwegtechnieken en no dig solutions.