Administratief bedienden dienst naverkoop

Ben je gebeten door administratief werk en hou je intussen ook van een portie klantencontact? Ben je een handige harry en wil je deze expertise gebruiken, dan is deze job geknipt voor jou.

Wat ga je doen?

  • Je bent ons aanspreekpunt van de hersteldienst. Je staat in voor de administratieve verwerking en opvolging van de hersteldienst van A tot Z.
  • Je volgt de garantievoorwaarden op en adviseert je klanten telefonisch.
  • Je werkt in een collegiale sfeer en samen met je collega's streef je naar een groeiende verkoop.
  • Je klanten komen graag in een veilige en nette werkomgeving.

Waar ga je werken?

  • Onze klant is een groot-en kleinhandel voor vakmannen en handige harry's. Deze gevestigde waarde is gekend voor de persoonlijke aanpak en kwalitatief gereedschap.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Jij bent het zonnetje in de winkel en daarom komen klanten graag naar jou.
  • Je bent administratief zeer punctueel en kan vlot met de PC- overweg.
  • Je stelt je leergieirig op en neemt en krijgt graag verantwoordelijkheid.
  • Idealiter kan je terugblikken op een eerste werkervaring.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je krijgt diverse interne en externe opleidingsmogelijkheden.
  • We bieden een ft job in een stabiel gekend bedrijf.
  • Je zal werken in een 38 uren week.
  • Je werkt 2 op 4 zaterdagen van 8u tot 12u.
  • Je zal geen fysiek werk verrichten, maar zal wel helpen in de verkoop. Het gaat over 80% administratie en 20% verkoop.
  • Mooie verloning in lijn met je ervaring en extralegale voordelen.




Ref: 028373

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact