Je start in een ondersteunende rol, waarbij je de kans krijgt om bij te leren en stapsgewijs meer verantwoordelijkheid op te nemen:
Je helpt bij de opmaak en klassering van verkoopfacturen.
Je voert eerste controles uit op aankoopfacturen en leert stelselmatig de boekhoudkundige processen kennen.
Je zorgt ervoor dat klant- en leveranciersgegevens correct worden bijgehouden in het ERP-systeem.
Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en ontvangt bezoekers op een vriendelijke, professionele manier.
Je werkt in een klein, betrokken team waar overleg en samenwerking centraal staan.
Je hebt een bacheloropleiding afgerond of beschikt over een sterke affiniteit met boekhouding door opleiding of eerdere stages/ervaring.Je bent nauwkeurig, discreet, leergierig en goedlachs.
Je werkt graag in een gestructureerde omgeving met duidelijke taken.
Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Frans.
Je bent beschikbaar voor een 4/5de functie (3,5/5 is ook bespreekbaar).
Wat mag jij verwachten voor jouw inzet?
Een leertraject op maat waarbij je wordt begeleid en de kans krijgt om je administratieve en boekhoudkundige kennis te verdiepen.
Een stabiele job in een groeiend bedrijf, waar ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
Een competitief loon, aangepast aan jouw profiel en ervaring.
Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag.
Collectief verlof: brugdagen, 3 weken zomer (vanaf 21 juli), 2 weken kerst, en een stuk van herfst- en paasvakantie (mogelijk deels flexibel).
Vaste werkuren: van 8u tot 12u en van 13u tot 17u (eventueel langere middagpauze mogelijk bij verdere woonafstand).
Een warme werksfeer, waar je geen nummer bent, en fijne informele momenten zoals een kerstdrink.
Bereid hier je gesprek voor