Administratief commercieel medewerker

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Administratief bediende,Organisatie/Administratie

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Brugge

Regime

Dag

Op zoek naar een afwisselende job in een bruisend team? Zijn jouw kenmerken: goedlachs, snel en nauwkeurig en heb je administratieve ervaring? Dan zoeken we mogelijk jou!

Wat ga je doen?

Samen met jouw twee directe collega's zorg je ervoor dat alle bestellingen correct worden opgenomen en opgevolgd. Jouw missie; je ondersteunt van a tot z, van bestelling tot levering. 

Je houdt nauw contact met de klant over de bestelling en levertermijn. Eens de bestelling klaar is plan je dit samen met jouw klant in en regel je het transport. 

Geen werkdag zal dezelfde zijn: naast het klanten-en administratief luik, neem je ook facturen onder de loep. Verder sta je ook in voor het beheer van de mailbox en bijkomende administratieve taken.

Waar ga je werken?

Dit bedrijf buigt zich over een heel leuk product: terrasartikelen voor horecabedrijven. Het werkt samen met grotere klanten zoals brouwerijen en zo meer. 

Je komt terecht in een leuk team van 2 ervaren collega's die jou een gedegen onboarding en opleiding zullen geven. 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je spreekt en schrijft Frans en Engels
  • Je hebt minimaal een eerste, relevante werkervaring
  • Goede kennis van Excel
  • Je werkt administratief nauwkeurig
  • Je bent een vlotte communicator; persoonlijk, telefonisch en per mail
  • Je bent capabel om prioriteiten te stellen in een drukke planning

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een vaste job bij een leuk bedrijf 
  • Voltijdse job (4/5 werken is bespreekbaar)
  • Aangename werkuren: maandag, dinsdag en donderdag van 8:00 tot 16:30 en op woensdag en vrijdag van 8:00 tot 15:30.

Ref: 024404

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact