Administratief logistiek medewerker (14/7/2021)

Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Logistiek bediende; Organisatie/Administratie

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Brugge

Regime

Dag

Naast het voorraadbeheer en logistiek ondersteun je in diverse administratieve taken.

Wat ga je doen?

  • Je coördineert en volgt het magazijnbeheer op en e voert de stockinventarisatie uit.
  • Je fungeert als back-up bij afwezigheid van de logistiek bediende. Je staat dan ook fysiek in voor het klaarzetten van de orders.
  • Je maakt facturen op ter goedkeuring a.d.h.v. het uitgevoerde werk om ze daarna in te boeken.
  • Je overloopt op regelmatige basis de openstaande salesorders.
  • Je beantwoordt diverse inkomende oproepen (optie “andere vragen”).
  • Je maakt facturen op (ter goedkeuring) a.d.h.v. het uitgevoerde werk en volgt de her facturaties op.
  • Je beheert & inventariseert klein- en installatiemateriaal voor de afdeling techniek.
  • Je past de bestelvoorstellen en de inkooporders aan ter goedkeuring.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Office Manager.
 

 

Waar ga je werken?

Deze groeiende onderneming helpt kmo's, op een professionele manier, een efficiënte telecom infrastructuur uit te bouwen, in functie van hun noden. Met 20 jaar expertise, een eerlijk advies en professionele aanpak bieden ze een full scope aan oplossingen.

Dit bedrijf streeft steeds naar een samenwerking op lange termijn. Het bedrijf investeert continu in nieuwe technologieën en in het delen van deze kennis met hun klanten.

Als medewerker sta jij hier centraal. Het bedrijf gelooft sterk in een persoonlijke en menselijke aanpak.

Men gaat steevast voor duurzame samenwerkingen, voortgedreven door passie en wederzijds respect.  

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent in het bezit bent van een A2 diploma of gelijkaardig door ervaring.
  • Je bent een administratieve duizendpoot .
  • Je hebt noties boekhouden 
  • Je bent pc vaardig 
  • Kennis Navision of Dynamics CRM is een troef! 
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook uitdrukken in het Frans ( lijnen opvangen)
  • Je bent klantgericht en probleemoplossend.
  • Je werkt heel nauwkeurig en draagt kwaliteit hoog in het vaandel 
 

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een groeiende KMO met een jong, professioneel team waar persoonlijk initiatief en teamspirit wordt gestimuleerd en gewaardeerd.
  • Je krijgt vrijheid om je job verder vorm te geven, alsook de mogelijkheid om je verder bij te scholen.
  • Je wordt beloond door middel van een competitief salaris in functie van je expertise.
  • Een glijdend uurrooster, een ongedwongen sfeer en 12 extra ADV-dagen krijg je er zo bij.
  • Bij opstart staat er een sterk onthaaltraject voor je klaar waarbij de nodige ondersteuning en opleiding krijgt.

 

Ref: 024162

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact