Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je levert administratieve en technische ondersteuning in een gevarieerd takenpakket.
Hieronder een greep uit je takenpakket:
- Tekenen en aanpassen van grondplannen in Illustrator, wordt aangeleerd
- Structureren en uploaden van klant- en filiaalspecifieke documenten
- Beheren van gebruikerslogins en contactgegevens
- Registreren van klachten, non-conformiteiten en verbetervoorstellen
- Testen en documenteren van nieuwe functionaliteiten
- Oplossen van problemen binnen het Digimex-portaal of gerelateerde processen
- Technische helpdesk
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Een zeer goede kennis van het Nederlands en goede kennis Frans
- 1 tot 3 jaar ervaring in een administratieve functie
- Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- Kennis van Illustrator is een plus, maar geen must
- Je bent nauwkeurig, teamgericht en zelfstandig
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Een gevarieerde en stabiele functie in een groeiende onderneming
- Een halftijdse tewerkstelling of mogelijkheid tot 4/5
- Marktconform salaris met extralegale voordelen
- Opleiding op de werkvloer en kansen om je verder te ontwikkelen
- Geen collectief verlof
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Bonus CAO90
- Eco-cheques en Maaltijdcheques
- Wij zijn een innovatieve en mensgerichte dienstverlener die bedrijven ondersteunt in het waarborgen van hygiëne, veiligheid en kwaliteit. Met een focus op duurzaamheid en digitale oplossingen helpen we onze klanten om proactief te werken aan preventie en controle binnen hun werkomgeving.
- Dankzij een combinatie van technische expertise, klantgerichtheid en doorgedreven digitalisering, streven we ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Onze medewerkers zijn de sleutel tot dat succes: we investeren dan ook volop in opleiding, ontwikkeling en een fijne werksfeer.
- Samen werken we aan een gezonde en veilige toekomst, voor onze klanten én onze planeet.