Administratief medewerker aankoop & HR

Je vindt deze job in: Talent in office HR HR Administrator/Payroll,Organisatie/Aankoop/logistiek

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Pittem

Regime

Dag

Werken voor gekend bedrijf in een zeer gevarieerde job? 
We zien graag jouw voorstelling tegemoet. 

Wat ga je doen?

Je staat in voor de aankoopdienst en op termijn neem je er ook taken bij voor de dienst HR.


Je ondersteunt de aankoopdienst met volgend takenpakket:

  • Je zorgt voor de correcte administratie rond de aankoopfacturen.
  • Je boekt alle kosten voor de aankoopdienst in.
  • Je staat in contact met de verschillende leveranciers, je hebt hierbij ook de durf om Frans te spreken.
  • Je biedt ondersteuning aan het management team.
  • Je staat in voor het onthaal en verwelkomt onze klanten en leveranciers.


Op termijn sta je ook in voor het ondersteunen van de zaakvoerder op vlak van HR:

  • Opleidingen zoeken en zelf geven
  • Payroll
  • ...

Waar ga je werken?

Dit bedrijf is een innovatief en projectgeoriënteerd machinebouwbedrijf gespecialiseerd in ontwerp, programmatie en constructie.

Men maakt deel uit van een grotere groep met daarin bedrijven die allemaal top zijn in hun vakdomein.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt minimum een bachelordiploma op zak.
  • Je spreekt Nederlands en je durft Frans spreken.
  • Je werkt nauwkeurig en houdt van administratieve taken


Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een team met 1 collega op de aankoopdienst. Later werk je ook ondersteunend voor de zaakvoerder.
  • Vast verlof met enkele vrij te kiezen dagen.
  • 39 uren werkweek, 6 adv
  • Starten om 8 uur of om 8u30, in afstemming


Ref: 027553

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact