Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Hoe
ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent het eerste
aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en bezoekers – telefonisch, per mail én
aan het onthaal
- Je behandelt alle inkomende
communicatie professioneel en vriendelijk
- Je zorgt voor de administratieve
opstart van nieuwe werven: gegevens verzamelen, vergunningen aanvragen,
nutsleidingen aanvragen en alles correct registreren in ons ERP-systeem
(Build)
- Je bent
verantwoordelijk voor RSZ-gerelateerde administratie: Checkin@work,
dimona’s, en andere aangiftes
- Je ondersteunt
de werfleiders administratief, bijvoorbeeld bij het opvolgen van documenten en
geldigheid van attesten
- Je
helpt de calculatieafdeling met administratieve
voorbereidingen
- Je neemt ook
algemene administratieve taken op zoals schadegevallen, klachtenbehandeling,
wagenparkbeheer en verzekeringsdossiers
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt reeds ervaring
in administratieve taken binnen de bouwsector
- Je hebt kennis van
een ERP-systeem (wij werken met
Build)
- Je spreekt vloeiend
Nederlands en hebt een vlotte kennis van het Frans om te communiceren met
klanten én collega's
- Je bent stressbestendig en
denkt in oplossingen
- Je beschikt over vlotte
communicatieve vaardigheden
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Voor
al jouw inzet, krijg je tal van leuke voordelen:
- Mooi gevuld loonpakket met
tal van extralegale voordelen
- Maaltijdcheques
€7/d en ecocheques €250
- Een
hospitalisatie- en groepsverzekering
- 20+ 12 ADV
dagen, met collectief verlof... Jouw zomerreis is elk jaar gegarandeerd!
- Collega’s met een
nuchtere kijk, waar samenwerken vanzelfsprekend is
- Vlakke structuur met korte communicatielijnen
Een
familiaal aannemersbedrijf regio Kortrijk gekend omwille van hun know-how in
gespecialiseerde grond - en afbraakwerken. Hun werkterrein beperkt zich echter
niet tot eigen streek, want ze zijn ook actief in gans West- Vlaanderen,
Oost-Vlaanderen, Wallonië en Noord-Frankrijk.