Administratief medewerker – Office manager.

Je staat in voor administratieve en organisatorische taken ter ondersteuning van de directie

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor algemene administratieve ondersteuning aan de directe
Je bent de administratieve spilfiguur van het bedrijf
Een greep uit het takenpakket :

  • administratie personeel in ondersteuning met sociaal secretariaat
  • opvolgen leveringen en transporten 
  • klachtenbehandeling ( klanten / leveranciers) 
  • aankoop 
  • rechterhand directie 

Waar ga je werken?

  • Dit bedrijf is internationaal actief binnen Europa.
  • Ze zijn gespecialiseerd in Direct Mail, commercieel en administratief werk.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent vlot, dynamisch en neemt graag initiatief.
  • Je kan werken met strakke deadlines en bezit een gezonde dosis stressbestendigheid.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent een oplossingsgericht persoon met een doe-activiteit.
  • Je bent accuraat en integer én kan bovendien heel nauwkeurig werken
  • Je bent cijfermatig ingesteld
  • Jij hebt jouw zaken uitstekend op orde en krijgt energie van een foutloze administratie.
  • Je bent 5 dagen per week beschikbaar.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office zoals Excel, Outlook etc

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een dynamisch en sterk geautomatiseerd bedrijf.
  • Veel verantwoordelijkheid en aandacht voor je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling
  • Je maakt onderdeel uit van een gemotiveerd team met een open cultuur
  • Een dynamische werkomgeving 
  • Een marktconform salaris

Ref: 023255

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact