Administratief medewerker orderinput

Voor een stabiel bedrijf, een gekende technische speler in de regio, zoeken we een administratief medewerker orderinput. Ben je op zoek naar een administratieve job met diverse contacten (collega's, klanten) waar nauwkeurig werken primeert? Dan zoeken we jou!

Wat ga je doen?

  • Je verwerkt alle orders in SAP.
  • Je verzorgt de dagelijkse klantencontacten, vooral informatief.
  • Je helpt de klant door hun vragen te beantwoorden en de juiste informatie te leveren.  ( hoofdzakelijk via mail) 
  • je verzorgt regelmatig enkele administratieve taken op. 
  • Je hebt diverse interne contacten binnen het bedrijf : met de dienst verkoop, transport ...

Waar ga je werken?

Deze firma is een begrip als fabrikant van stalen dak- en wandbekleding voor nieuwbouw en renovatie voor de industriebouw, agrarische sector, de doe-het-zelfbranche, dakwerken en private woningbouw.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma in een administratieve richting.
  • Je bent PC-minded en ervaring met SAP is een pluspunt. Je bent communicatief.
  • Je bent administratief sterk en nauwkeurig.
  • Je bent flexibel en stressbestendig ingesteld.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een bedrijf in volle expansie.
  • Hier investeert men voortdurend in zijn medewerkers.
  • Open communicatie én een toffe werksfeer zijn een garantie.
  • Boeiende en gevarieerde job.
  • Extra legale voordelen bovenop je loon ( groeps-en hospitalisatie verzekering en maaltijdcheques)
  • Mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Een flexibele werkomgeving.
  • Een goede work-life balance met mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Teambuildings en bedrijfsevents.
  • De kans om bij te leren en door te groeien.


Ref: 024021

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact