Administratief medewerker productie & planning
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Ben jij een administratieve duizendpoot met zin voor structuur en nauwkeurigheid? Heb je een sterk analytisch inzicht én een hart voor de landbouw- of tuinbouwsector? Dan hebben wij een boeiende functie voor jou!
Als administratief medewerker binnen de dienst Productie & Kwaliteit speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de directie en het optimaliseren van administratieve processen.
Wat mag je zeker verwachten:Interne opleiding en ondersteuning voorzien
Een uitdagende functie met afwisseling en verantwoordelijkheid binnen een sector in volle beweging
Thuiswerk mogelijk
Wat ga je doen?
Jouw takenpakket:
Je helpt met het uitvoeren van marktanalyse: verzamelen, verwerken en interpreteren van prognose- en teeltgegevens
Jij verzorgt de administratieve opvolging van teeltregistratie en leveringsverplichtingen
Je bent klantgericht en beantwoordt vragen van klanten over producten, vereisten en documenten
Je helpt ondersteunen bij procedures rond retours van producten
Je staat in voor het structureren en optimaliseren van de administratieve werking van de afdeling
Je zal werkplanningen opstellen en opvolgen van deadlines
Waar ga je werken?
Je maakt deel uit van de dienst Productie & Kwaliteit en werkt nauw samen met de directie. Je komt terecht in een dynamische en groeiende organisatie waar initiatief en zelfstandigheid sterk gewaardeerd worden.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je beschikt over een bachelor of gelijkaardige werkervaring in een administratieve rol
- Je bent analytisch en werkt nauwkeurig - met oog voor detail
- Je kant vlot werken met Office 365
- Affiniteit met de land- en tuinbouwsector is een troef
- Je spreekt vlot Nederlands en kan je uit de slag helpen in het Frans en Engels
Wat biedt jouw werkgever?
Een uitdagende functie met afwisseling en verantwoordelijkheid binnen een sector in volle beweging
Snelle opstart en contract van onbepaalde duur
Marktconforme verloning op basis van ervaring
Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
Laptop, smartphone en abonnement
Mogelijkheid tot fietsleasing via cafetariaplan
Thuiswerk mogelijk
38-urenweek met 12 ADV-dagen, vrij op te nemen (geen collectieve sluiting)
Interne opleiding en ondersteuning voorzien
Solliciteer nu en maak het verschil in een sector die echt groeit en innoveert!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Sharon Kindt
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager