Administratieve projectondersteuning /aankoop (14/7/2021)

als administratief medewerker aankoop heb je nauwe samenwerking met de verantwoordelijke aankoop en logistiek en de projectleiders. Je werkt hoofdzakelijk administratief ondersteunend.

Wat ga je doen?

  • Contacten met leveranciers en up-to-date houden van artikelen & prijzen
  • Opmaak & controle van bestellingen en retours
  • Ondersteuning bij het voorraadbeheer en uitbouw van uw materiaalkennis
  • Assistentie bij de uitbouw van ons voorraadbeheer-systeem
  • Beheer wagenpark (onderhoud, keuringen, herstellingen, ….), contacten met garages, herstellers , huurbedrijven….
  • Beheer van werkkledij, werkkoffers, gereedschappen, …
  • Beheer van afvalcontainers, diesel, benzine, …
  • Beheer van gehuurde materialen en opvolging locaties

Waar ga je werken?

Onze klant is een installatiebedrijf van elektriciteit en airconditioning die gerelateerd zijn aan de bouw, waarbij er vooral gewerkt wordt op open werven.

Waarom is dit iets voor jou?

Indien je niet voldoet aan één of meerdere van de hieronder vermelde competenties, laat dit je dan niet meteen afschrikken. Bel of mail ons om gerichter af te stemmen, zo kunnen wij je kandidatuur persoonlijk verder inschatten. 
Onze klant is op zoek naar een kandidaat die:

  • Een goede technische interesse (Electriciteit, bouw, HVAC, sanitair)
  • Administratieve ervaring heeft
  • goed overweg kan met Microsoft Office
  • Een rijbewijs B behaalde
  • Openstaat voor on-the-job opleidingen
  • je spreekt vloeiend Nederlands 

Wat biedt jouw werkgever?

Onze klant is gevestigd in een filevrije omgeving.
Leuke collega's verwelkomen je met open armen.
Een vaste job met financiële zekerheid bij een gevestigde waarde in de regio
Mogelijkheid tot het naar voren schuiven van je eigen initiatieven en inbreng.

Ref: 024167

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact