Allround administratief bediende | 4/5den mogelijk

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Administratief bediende

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Pittem

Regime

Dag

Op zoek naar een gevarieerde job in administratie?
Laat van je horen, dan bekijken wij de mogelijkheden! 

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en bezoekers.
  • Je helpt klanten, leveranciers en bezoekers met al hun vragen.
  • Je beantwoordt binnenkomende telefoons, handelt deze op een correcte manier af, of verbindt ze door met de juiste persoon of afdeling.
  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van orders die binnenkomen via telefoon of via mail.
  • Je houdt rekening met de grondstoffen aangezien je de betrokken diensten telkens op de hoogte brengt.
  • Bestellingen plaats je zelf bij de leveranciers. 

Waar ga je werken?

De firma is opgericht in 1998 met vestiging in een huurpand te Ingelmunster. Nauwelijks een jaar later, in april 1999, werd -in samenspraak met het Ministerie van Volksgezondheid volgens de geldende HACCP-normen- een splinternieuw gebouw in de industriezone te Pittem opgetrokken. Dit gebouw is gelegen op een perceel van 10.000m², waarvan er nu ongeveer 6.000m² bebouwd is.


Terwijl zij in 1998 met 2 vaste medewerkers begon, biedt het bedrijf ondertussen al werkgelegenheid aan 40 gemotiveerde personeelsleden.


Onze klant richt zich zowel tot de retailmarkt als tot cateringbedrijven en de voedings-industrie. Horeca en catering worden via grossiers beleverd. Het spreekt voor zich dat om zo’n breed marktsegment goed te kunnen bevoorraden, er voldoende snij-, was- en verpakkingscapaciteiten moeten zijn.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent vriendelijk, sociaal en communicatief vaardig.
  • Je kan jezelf omschrijven als accuraat en zeer nauwkeurig.
  • Je bent een teamplayer en kan goed samenwerken met verschillende diensten.
  •  Je spreekt Nederlands en Frans.
  • Je kan goed overweg met PC (outlook, word, excel, …)
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit. 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je voert je job uit in een snelgroeiend en innoverend bedrijf.
  • De werkgever geeft de nodige verantwoordelijkheid.
  • Er is ruimte voor groei en ontwikkeling.
  • Het gaat om een voltijdse tewerkstelling in dag regime en een marktconforme verloning.
  • Je krijgt een doorgedreven interne opleiding.
  • Je werkt in een wisselend uurrooster (2 weken stelstel):
    • De ene week werk je op maandag, dinsdag en donderdag van 7uur tot 15u06.

Op woensdag werk je van 7u tot 11u36, op vrijdag van 7uur tot 12u36.

Op zaterdag werkt je van 7uur tot 12uur.

  • In de tweede week werk je van maandag tot vrijdag van 9uur tot 17u06.

Ref: 027840

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact