Application helpdesk medewerker

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Regime

Dag

Passie voor het helpen van klanten met software vragen? Solliciteer dan hier!

Wat ga je doen?

  • Na een grondige inwerking ga je samen met jouw collega's de klanten helpen met vragen ivm software via telefoon en de klanten Self Service Portal
  • Je analyseert de vragen en formuleert oplossingen
  • Je geeft ondersteuning aan de klanten bij de implementatie van software - updates en/of het parametriseren van regels
  • Je helpt mee aan klantdocumentatie en kennis databank


Waar ga je werken?

Onze klant is uitgegroeid tot dé duurzame full-service partner voor compleet HR-beleid.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelordiploma
  • Je hebt reeds enkele jaren ervaring in ondersteuning van klanten
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk
  • Je kan zelfstandig werken en bent besluitvaardig bij het analyseren en oplossen van acute problemen
  • Ervaring met sociale wetgeving en met loonberekening is een pluspunt
  • Je springt vlot om met de moderne softwaretoepassingen
  • Je bent sterk in communicatie zowel mondeling als schriftelijk
  • Je spreekt perfect Nederlands en vlot Frans


Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een uitdagende omgeving waar investeringen in hun human capital en systemen vanzelfsprekend zijn.
  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur met een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, bonussysteem, geschenkcheques, bedrijfsvoordelen, ...)
  • Je komt terecht in een werkregime die een goed evenwicht werk-privé ondersteunt

Ref: 019921

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact