In deze functie ben jij een belangrijke schakel binnen onze administratie. Je zorgt voor een correcte verwerking en opvolging van financiële documenten én bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal:
Je staat in voor de opmaak en klassering van verkoopfacturen.
Je controleert aankoopfacturen op juistheid en volledigheid.
Je beheert en actualiseert de klant- en leveranciersgegevens in ons ERP-systeem.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende telefoons: je verbindt door of noteert duidelijke boodschappen.
Je ontvangt klanten en bezoekers op een professionele, vriendelijke manier.
Je hebt relevante ervaring in een administratief-financiële functie, met kennis van facturatie en boekhoudprocessen.
Je spreekt vlot Nederlands en Frans.
Je bent nauwkeurig, discreet, gestructureerd en klantgericht.
Je houdt van cijfers én van contact met mensen.
Je hebt zin om bij te leren en werkt graag zelfstandig binnen een vast ritme.
Je bent beschikbaar voor een 4/5de functie (3,5/5 is ook bespreekbaar).
Een stabiele functie in een financieel gezond bedrijf, dat deel uitmaakt van een grotere groep.
Een nieuw gecreëerde functie, met ruimte om je ervaring in te zetten en processen mee te optimaliseren.
Een aantrekkelijk loonpakket, afhankelijk van jouw ervaring.
Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag.
Collectief verlof: brugdagen, 3 weken zomer (vanaf 21 juli), 2 weken kerst, en een stuk van de herfst- en paasvakantie (in de toekomst mogelijk flexibel aanpasbaar).
Werkuren van 8u tot 12u en van 13u tot 17u – met mogelijkheid tot iets langere middagpauze bij een langere woonafstand.
Een vaste structuur met duidelijke verwachtingen, maar ook ruimte voor groei.
Informele sfeer met leuke momenten zoals een kerstdrink of verlofviering.
Bereid hier je gesprek voor