Assistent Finance en Hr

Je vindt deze job in: Talent in office HR HR Administrator/Payroll,Organisatie/Financieel

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Hou je van afwisseling en administratie. Onze klant bied heel wat voordelen aan.
Een beter bedrijf met een boeiende gevarieerde functie ligt op je te wachten. 

Wat ga je doen?

  • Je maakt en controleert verkoopfacturen en krediet nota's 
  • Je beheert klantengegevens  het ERP systeem (AX/Dynamics)
  • je ondersteunt bij Intercompany reconciliaties
  • Je doet de voorbereiding van btw-aangiften voor verkoop en back-up voor aankoop
  • Je bereidt audits voor van het klantengedeelte en bent het aanspreekpunt voor de bedrijfsrevisor
  • Je ondersteunt de dagelijkse boekhouding zoals het inboeken van journaalposten en bankuittreksels,  inboeken leveranciersfacturen, opvolgen en voorbereiden van de betalingen in Isabel, aanmaken van nieuwe leveranciers in ERP 
  • Je biedt ondersteuning op de personeelsadministratie: boeken van HR gerelateerde facturen (leasewagens, verzekeringen, onkostennota’s, etc)
    ... 

Waar ga je werken?

Onze klant gespecialiseerd in software- en automatiseringsoplossingen (voornamelijk voor de recreatieve sector) en is dé referentie binnen dit werkdomein. 
De zetel in België telt zo'n 75 gedreven medewerkers, wereldwijd zijn er 450 medewerkers actief. 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt bij voorkeur over een eerste succesvolle administratieve ervaring met basis kennis van offertes, orders, facturen en contracten.
  • Je spreekt goed Nederlands en Engels. (Frans en/of Duits zijn een plus)
  • Je kan zeer vlot werken met MS Office toepassingen

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een uitdagende job waarbij jezelf de nodige invulling kan geven door een autonome planning.
  • Een glijdend uurrooster is mogelijk waarbij thuiswerk ( 1 à 2 dagen ) kan.
  • No-nonsense en horizontale communicatielijnen kenmerken de werkvloer.
  • Groeien en eigen ideeën uitwerken is hier echt mogelijk. 
  • Werken met de nieuwste technologie
  • Één van de kernwaarden = vertrouwen in elkaar; geven en nemen
  • Filevrije omgeving
  • Bij opstart krijgt de medewerker een onboardingplan waar elk uur van de eerste 3 weken vastligt.
  • Loonpakket: hospitalisatieverzekering / groepsverzekering, mc’s van 6 euro
  • Geen collectief verlof (flexibel op te nemen)
  • Werken 39u / week; 6 adv-dagen bovenop je klassiek verlof 

Ref: 026601

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact