Back office medewerker

Kijk je uit naar een administratieve binnendienstfunctie in een hecht team van 10 collega's? Wil je aan de slag in een modern landschapsbureel bij een innovatief, modern bedrijf? Lees dan zeker verder!

Wat ga je doen?

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Verwerken van de buitenlandse orders.
  • Klanten informeren over onder meer de leveringsdata.
  • Ondersteuning van de transportafdeling:
    • logistiek traject van de orders voorbereiden
    • logistieke documenten opmaken voor onder meer de containers
  • Algemene administratieve ondersteuning.
  • Controle van facturen 

Waar ga je werken?

Onze klant is een jong dynamisch diepvriesgroentebedrijf gelegen in het hartje van West-Vlaanderen, goed voor een jaarlijkse omzet van 85 miljoen euro, gerealiseerd door 220 enthousiaste medewerkers.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Minstens een bachelordiploma
  • Goede kennis Frans en Engels, extra talen zijn een plus!
  • MS Office heeft geen geheimen voor je
  • Je werkt administratief nauwkeurig
  • Je bent klantgericht

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een hecht team waarin samenwerken en respect centraal staan
  • Een mooi loonpakket aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques twv 8 €, hospitalisatieverzekering.
  • Bovenop jouw wettelijk verlof mag je rekenen op 6 extra dagen vakantie

Ref: 024169

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact