Bediende technical service

Iedere klant is voorstander van persoonlijke service en jij bent de nummer 1 in het bedrijf om deze service te garanderen.

Ben jij klantgericht en draag je een goeie service hoog in het vaandel? Ben je bovendien oplossingsgericht en organisatorisch sterk? Dan vind je hier vast en zeker jobgeluk! 


Wat ga je doen?

  • In jouw functie treed je op als eerste aanspreekpunt voor de klant en garandeert een klantgerichte service.
  • Je staat ook in voor de nodige administratie zoals werkbronnen opmaken en controleren, offertes opmaken en aanpassen
  • Je verwerkt de binnenkomende technische aanvragen, opmerkingen, klachten en problemen om zo snel en correct mogelijk de meest geschikte oplossing voor te stellen.
  • Je werkt actief mee aan projecten binnen de technische dienst omtrent technische ondersteuning, opleiding, veiligheid, energie-efficiëntie, garantiedossiers, … Hiervoor volg je de nieuwste ontwikkelingen op de voet en kan je jezelf alsook de technische afdeling verder laten groeien.
  • De planning van de techniekers wordt door jou gecoördineerd naar aanleiding van de binnenkomende oproepen.
  • Je signaleert verbeterpunten en neemt initiatief om bestaande werkprocessen te optimaliseren.
  • Een gestroomlijnde communicatie tussen onze klanten en alle betrokken partijen is iets waar jij met veel passie en gedrevenheid aan meewerkt.

Waar ga je werken?

Onze klant is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in thermische industriële processen. De firma is zeer vlot bereikbaar. Er heerst een dynamische & aangename sfeer tussen de 100+ werknemers.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je genoot bij voorkeur een hogere opleiding en kan terugblikken op een relevante administratieve ervaring van minstens 5 jaar.
  • Jouw aanpak is uitermate gestructureerd en efficiënt.
  • Hartelijkheid, openheid, gedrevenheid en betrouwbaarheid zijn kerneigenschappen in jouw persoonlijkheid.
  • Je combineert jouw sterke communicatieve vaardigheden met initiatief nemen.
  • Klantvriendelijkheid is jouw tweede natuur.
  • In deze service-gerichte functie heb je uiteraard geen 9 to 5 mentaliteit.
  • Snel kunnen schakelen en anticiperen doe je zonder zorgen.
  • Een gezonde interesse in techniek is een sterk pluspunt.
  • Je bent taalvaardig (Nederlands, Frans en Engels) en kan goed overweg met MS Office.


Wat biedt jouw werkgever?

  • Je kan aan de slag bij een dynamisch familiebedrijf en marktleider in de industriële warmte- en luchttechnieken.
  • Transparantie, authenticiteit, open communicatie en ondernemerschap zijn kernwoorden in onze dagdagelijkse bedrijfsvoering. We laten jou dan ook met plezier ‘jezelf zijn’.
  • In een wereld in verandering laat men hun mensen zichzelf ontwikkelen door interne en externe opleidingen
  • Deze trajecten moeten medewerkers toelaten hun verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en techniciteit verder te verfijnen en te benutten.
  • Ben je sportief en kom je graag met de fiets naar het werk? Dan kan je beroep doen op onze fietsleasing.
  • Je werkt in in een 40/38u- stelsel wat ervoor zorgt dat je naast je wettelijk verlof op jaarbasis ook 12 compensatiedagen kan opnemen
  • In een vooruitstrevende, ergonomische werkomgeving en infrastructuur kunnen medewerkers rekenen op motiverende en aantrekkelijke arbeidsomstandigheden en -voorwaarden.
  • De vaste verloning wordt afhankelijk van competentie en ervaring aangevuld met een mix van competitieve, extralegale voordelen.
  • Een pintje van de chef, fruit@work, verjaardagen, teambuildings en tal van originele, sociale activiteiten kleuren de jaarkalender.

Ref: 078034

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact