Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je zal verantwoordelijk zijn voor volgend takenpakket:
- Je boekt dagelijks de aankoopfacturen in.
- Je verwerkt de betalingen van de leveranciers.
- Je importeert & verwerkt de verkoopfacturen via ons ERP systeem.
- Je dient maandelijkse de Btw-aangifte in.
- Debiteurenbeheer
- Je staat mee in voor een gezond cashbeheer.
- Je staat in voor de ingaven van de lonen. Het sociaal secretariaat doet de verwerking ervan).
- Je behoudt het overzicht van de opleidingen & beheert de kmo-portefeuille.
- Je ondersteunt een accountingbureau in de rapportering. Later zal je hiervoor verantwoordelijk worden.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Kan je onderstaande afvinken:
- Je bent een multitasker die prioriteiten kan stellen.
- Je bent analytisch, resultaatgericht & een echte teamplayer.
- Je kan terugkijken op een mooie ervaring binnen boekhouding.
- Je hebt interesse in HR-gerelateerde taken. Je kan terecht bij een sociaal secretariaat bij vragen.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
- 40 urenweek + 12 ADV dagen
- Persoonlijke ontwikkeling wordt aangemoedigd.
- Je komt terecht in een ervaren team waar iedereen elkaar graag helpt.
- Een uitdagende functie waar je mening telt binnen een familiaal bedrijf.
- Uitdagend loon naar gelang ervaring & competenties.
- Ecocheques van 250 euro per jaar.
- Gsm & laptop
- Groepsverzekering
- Dit is een familiaal bedrijf waar medewerkers oprecht gewaardeerd worden. Hier streeft men naar een perfecte klantentevredenheid.
- Een bedrijf waar heel veel flexibiliteit is. Waar thuiswerk mogelijk is & persoonlijke ontwikkeling gestimuleerd wordt.