Jouw takenpakket:
Jij helpt met het verwerken van de volledige boekhouding (A tot Y)
Je staat in voor het opstellen en indienen van btw-aangiftes
Je zal inkomende en uitgaande facturen inboeken en diverse boekingen met nauwkeurigheid uitvoeren
Je helpt met het voorbereiden en ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen
Eventuele ondersteuning bij overheidsaanbestedingen
Rapporteren aan de CFO en senior manager Finance en Accounting
Bachelor of masterdiploma in Accountancy, Fiscaliteit of een aanverwant domein
Minimum één relevante werkervaring in boekhouding (schoolverlaters komen niet in aanmerking)
Uitstekende kennis van btw-regelgeving en boekhoudprincipes
Goede kennis van Excel en Office 365
Ervaring met boekhoudsoftware (pak je vlot op)
Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en je hebt een goed oog voor detail
Sterke communicatieve vaardigheden en teamspirit
Je bent gemotiveerd en neemt initiatief
Gevarieerde en stabiele functie met veel verantwoordelijkheid binnen een innovatieve, duurzame onderneming
32 verlofdagen, vrij in te plannen
Marktconform loon, bespreekbaar in functie van ervaring
Maaltijdcheques (€8/dag) en ecocheques
Groeps- en hospitalisatieverzekering
Fietsleasing mogelijk
Flexibele werkuren (start tussen 8u en 8u30)
Thuiswerkmogelijkheid: 1 dag per week of 2 halve dagen
Vlot bereikbaar kantoor in Harelbeke, met verhuis gepland naar een gloednieuw gebouw in 2025
Elektrische bedrijfswagen mogelijk voor medior en senior profielen (niet voor junior)
Bereid hier je gesprek voor