Commercieel administratief bediende

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Izegem

Regime

Dag

In deze functie ben je de administratieve link tussen de binnen en buitendienst

Wat ga je doen?


Dit omvat onder meer :


-     Orderverwerking

-     Beheer van routing- en verkoop rapporten via het CRM systeem.

-     Opmaken planning

-     Het opmaken van diverse rapporteringen ter ondersteuning van de verkoop.

-     Opvolging van offertes.

-     Opvolging levertermijnen

-     Soms aanspreekpersoon voor klanten van Frans filiaal (Basiskennis gesproken Frans is aldus aan de orde)

Waar ga je werken?

Onze klant is een financieel gezond familiaal bedrijf en biedt een stabiele werkomgeving.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent organisatorisch, zelfstandig en efficiënt.
  • Administratieve nauwkeurigheid dient gecombineerd te kunnen worden met klantgericht aanpak.
  • Frans is een dus een pluspunt.  Andere taalkennis niet echt noodzakelijk

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je krijgt ruimte tot initiatief en ontwikkeling in een vlakke organisatie.
  • Alsook kansen om verantwoordelijkheid te nemen en je functie inhoudelijk op te bouwen.
  • Er is een vast uurrooster (weliswaar onderlinge verschillen per werkdag, maar deze blijven week in week uit dezelfde)
  • Het is een fulltime job, 39 u / week, met de nodige compensatiedagen. [eventueel mogelijkheid tot een 4 ½ / 5 werkweek]
  • Jaarlijks periodes van collectief verlof, met een aantal dagen vrij te kiezen.
  • Er is een verloning in functie van ervaring en/of competenties.
  • Geen extra legale voordelen, met uitzondering van eco-cheques.

 

Ref: 022586

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact