Commercieel administratief medewerker

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Izegem

Regime

Dag

Krijg je energie van klantencontact en hou je van opvolgen van dossiers van a tot z? Ben je een vlotte communicator en tevens een sterke administrator? Dan zoeken we mogelijk jou!

Wat ga je doen?

In deze functie ben je de administratieve schakel tussen de binnen- en buitendienst. Waar het werk van de mensen van de verkoop eindigt, schiet jij in actie.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Telefonisch/per mail eerste aanspreekpunt voor klanten ivm hun bestelling
  • Orderverwerking in het digitaal systeem
  • Opvolging van offertes
  •  Opvolging levertermijnen voor de klanten

Waar ga je werken?

Onze klant is een financieel gezond familiaal bedrijf en biedt een stabiele werkomgeving.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent organisatorisch, zelfstandig en efficiënt
  • Administratieve nauwkeurigheid dient gecombineerd te kunnen worden met klantgericht aanpak
  • Je hebt interesse voor het productgamma van dit bedrijf (werktuigen voor houtbewerking)
  • Op momenten sta je ook klanten van het Frans filiaal te woord: basiskennis gesproken Frans is dus noodzakelijk

Wat biedt jouw werkgever?

  • Vaste, voltijdse job bij een financieel gezond bedrijf
  • 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar
  • Je krijgt ruimte tot initiatief en inbreng in een vlakke organisatie
  • Kansen om verantwoordelijkheid te nemen en je functie inhoudelijk op te bouwen
  • Een correct loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen zoals ecocheques

Ref: 024451

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact