Commercieel assistent

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Staden

Regime

Dag

Je bent het administratief en praktisch/ talent van de commerciële afdeling. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en staat in voor het administratief voorbereiden, verwerken en opvolgen van salesactiviteiten en diverse projecten.

Wat ga je doen?

  • Je coördineert de opstart van nieuwe aanvragen en klanten van A tot Z en biedt administratieve en commerciële ondersteuning.
  • Je beheert het commercieel traject in functie van de korte en middellange termijn beschikbare ressources en workflow en past aan in functie van de prioriteiten.
  • Je stelt een gestructureerde planning op, rekening houdende met de middelen en mankracht en realiseert hierdoor een systematische voortgang.
  • Je volgt de maandelijkse evaluaties op en meer specifiek de afspraken en de besproken problemen.
  • Je bent een klankbord voor de verschillende betrokkenen in het commercieel traject.
  • Je bent betrokken bij het opmaken van een commerciële jaaragenda in samen werking met de commercieel verantwoordelijke en de andere betrokkenen van de commerciële dienst.

 

Waar ga je werken?

Het bedrijf is gevestigd in de regio Roeselare en actief in de interieursector. Ze staan garant voor een totaalconcept van binnen- en buiteninrichtingen en maken daarom ook meubelen op maat. Artikelen zoals gordijnen, tapijten, meubelen, ... kan je er allemaal vinden in 1 van de vele toonzalen. Het bedrijf is steeds op zoek naar mensen met een stabiel werkverleden en een positieve drive om in de houtsector te werken.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt over een bachelor of master.
  • Je bent een administratief talent en houdt van deadlines en prioriteiten.
  • Je bent nauwkeurig en stressbestendig, verantwoordelijk en klantgericht.
  • Je werkt autonoom en denkt pro-actief mee maar bent ook een problem-solver.
  • Je kunt werken naar duidelijke KPI’s, targets en je bent analytisch ingesteld.
  • Je bent communicatief vaardig en spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt bij voorkeur reeds enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.


Wat biedt jouw werkgever?

  • Een sleutelfunctie bij een topfirma binnen de interieursector mét internationale klasse
  • Een job binnen een groeibedrijf dat artisanaal vakmanschap met hedendaagse technologieën combineert
  • Constante afwisseling door uiteenlopende projecten met een hoge esthetische waarde
  • Competente collega’s om samen kwaliteitsprojecten af te leveren en met hen een dynamische en uitdagende job uit te oefenen
  • Aantrekkelijke arbeids- en salarisvoorwaarden


Ref: 020843

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact