Commercieel bediende ft of 4/5
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
DammeRegime
Dag
Als administratief bediende op de verkoop afdeling ben je verantwoordelijk voor het beheren van de verkoopflow in de breedste zin van het woord. Droom je van een job waar je zelf vorm aan kan geven en kan inzetten op de ontwikkeling van jouw talenten? Dan ben je bij hier aan het juiste adres!
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken van de gebouwen, contacten, klanten
- Je stelt offertes op en volgt deze op.
- Je helpt bij postinterventie dossiers
- Je beheert mailings en tevredenheidsenquêtes, etc…
- Je verwerft inzichten in de verschillende flows in het ERP-systeem. Dit wil zeggen dat je je zal verdiepen in de wereld van Navision en dat je hier dé expert in zal worden
- Naargelang jouw interesses en ervaring kan je je functie uitbreiden
Waar ga je werken?
Dit middelgroot familiebedrijf is gespecialiseerd in het installeren van bliksembeveiliging, aardingen en overspanningsbeveiliging. Men bestaat reeds meer dan 40 jaar en telt intussen 20 medewerkers. Hun klanten zijn openbare diensten, zorginstellingen / ziekenhuizen, industrie, infrastructuur; alsook datacenters, gsm-operatoren, onroerend erfgoed, kerken en monumenten, gemeenten en provincies, en soms particuliere woningen. Men verleent professioneel advies en kan rekenen op een team van ervaren monteurs, met een gemiddelde anciënniteit van 9 jaar. Vakmanschap en veiligheid staan centraal binnen deze duurzame onderneming, net zoals hun familiale bedrijfswaarden.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent iemand die graag binnen een mooi afgebakende flow werkt. Iemand die performant is in het verwerken van de offertes, bestellingen, vorderingsstaten en facturen.
- Met andere woorden, je bent een echte doener
- Je bent iemand die graag in een ERP omgeving werkt, en terzake reeds ervaring kan voorleggen. Op basis van de opleiding die je van ons zult krijgen, verwerf je verder voortschrijdend inzicht in het optimaliseren van de bestaande processen/flow en durft die ook aan te kaarten
- Je hebt dus reeds relevante werkervaring
- Digitaal werken is een must! MS Office kent voor jou geen geheimen
- Kennis van Navision of Microsoft Dynamics is een onderscheidende factor
- Je durft jezelf te omschrijven als ervaren gebruiker van Excel en Word
- Praat jij een mondje Frans dan is dat mooi meegenomen
- Je bent in het bezit van een rijbewijs
Wat biedt jouw werkgever?
- Je komt terecht in een bedrijf met gepassioneerde collega's.
- Een grondige onboarding en begeleiding
- Autonomie en verantwoordelijkheid, want hier krijg je het volste vertrouwen.
- De mogelijkheid om jouw ideeën in het daglicht te zetten
- Je mag een stoeltje innemen in moderne kantoren, met zicht op velden en een spiegelvijver
- Een 30-tal toffe collega’s én een bedrijfshond die de sfeer binnen het kantoor optimaal houdt
- Daarbovenop heb je een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen zooals maaltijdcheques van , onkosten vergoeding, eco cheques, CAO premie en een jaarbonus.
- GSM
- Collectief verlof met enige bespreekbaarheid 20+12 extra verlofdagen
- Bespreekbaar uurrooster in een 40 urenweek, 4/5 bespreekbaar
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Margo Vens
Matching Talent
-
Jonas Anraed
Matching Talent