commerciële binnendienst - orderinput

Ben jij een een dienst verlener die steeds opnieuw met een positieve houding de klanten wil helpen. Werk je graag in een filevrije omgeving?

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor de orderinput.
  • Je verwerkt alle orders in ons ERP pakket.
  • Daarnaast verzorg je de contacten met vertegenwoordigers, klanten en collega's
  • Je hebt contacten met verschillende afdelingen
  • Tenslotte behoren ook enkele administratieve taken tot uw takenpakket.

Waar ga je werken?

Wij zijn een familiale KMO, gesitueerd in het hart van Europa. Onze passie en toewijding zorgen ervoor dat we enkel de hoogste kwaliteit afleveren.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent in het bezit van A2 diploma in een administratieve richting.
  • Relevante ervaring is een pluspunt.
  • Je bent PC-minded
  • Je bent communicatief sterk, zowel geschreven als gesproken;
  • Je bent administratief sterk en nauwkeurig
  • Je bent flexibel en stressbestendig ingesteld
  • Creatief en oplossingsgericht;
  • Commercieel scherp en resultaatsgericht.
  • Je kan je uitdrukken in het Frans en Engels , Duits is pluspunt!

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een boeiende functie in een groeien en succesvol en familiaal bedrijf. 
  • Je krijgt hier ook de ruimte om ondernemend te denken. 
  • De bedrijfscultuur is familiaal, toegewijd aan groei, service, ondernemerschap, eerlijkheid en persoonlijke ontwikkeling. 
  • Je kan hiervoor een competitief salarispakket verwachten. 

Ref: 023037

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact