Commerciële binnendienst medewerker
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
LichterveldeRegime
Dag
Ben jij een ervaren commercieel bediende met oog voor detail en de drive om een stap verder te gaan?
Wij bieden jou een unieke kans om je carrière naar een hoger niveau te tillen bij een wereldspeler binnen kunststofpanelen!
In deze functie krijg je de kans om dossiers van A tot Z op te volgen:
Van het eerste klantcontact tot de levering van het product, jij hebt de volledige verantwoordelijkheid en kunt je stempel drukken op het succes van de onderneming.
Lees snel verder en kom er alles over te weten!
Wat ga je doen?
- Als intern aanspreekpunt voor een specifieke klantengroep ben jij de spil in het beheer van het volledige orderproces.
- Je zorgt voor een vlotte en klantgerichte service, van offerteaanvraag tot de facturatie van de geleverde producten en diensten.
- Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, het beheer van lopende bestellingen en de coördinatie van het afronden van dossiers
- Je hebt daarnaast een coördinerende rol in het transportbeheer.
- Je bent verantwoordelijk voor de correcte registratie van nieuwe contacten en bedrijven in ons ERP/CRM-systeem, zodat alle gegevens altijd up-to-date zijn.
Waar ga je werken?
Onze klant is gespecialiseerd in het verwerken van thermoplastische kunststoffen voor de aanmaak van sandwich kunststofpanelen en roosters.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je werkt graag in een dynamische en snel veranderende omgeving
- Je behaalde een bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring
- Je kunt terugblikken op 5 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst
- Sterke kennis van MS Office, ERP en CRM
- Talenkennis: vloeiend in Engels & Frans gezien het mondiale karakter van het bedrijf!
Wat biedt jouw werkgever?
- Een gevarieerde, verantwoordelijke functie binnen een ambitieus groeibedrijf met een lange termijn focus
- Motiverend verloningspakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …
- Naast de 20 wettelijke vakantiedagen heb je nog 12 ADV dagen – vrij te kiezen
- De uitdaging om continu verbeteringen in te voeren binnen je verantwoordelijkheden
- Je krijgt een grondige opleiding bij opstart en opleidingsmogelijkheden tijdens je tewerkstelling.
- Meerdere keren per jaar nodigen we jou uit op leuke activiteiten.
- Je werkt met toffe collega’s in een losse sfeer, waar directe communicatielijnen centraal staan.
- 40 uren week in een glijdend uurrooster starten tussen 7u30 en 9u en stoppen vanaf 15.30
Reageer vandaag nog!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Sharon Kindt
Matching Talent