Als administratieve duizendpoot word je een belangrijke schakel binnen ons team:
Je verwerkt bestellingen van klanten en volgt ze administratief op
Je staat klanten te woord (voornamelijk Franstalig) via telefoon en mail
Je ondersteunt onze vertegenwoordigers met offertes en info-aanvragen
Je stemt af met het logistieke team over leveringen en afhalingen
Je helpt mee bij het opmaken van facturen en creditnota’s
Je verzorgt administratieve taken rond transport en export
Je leert geleidelijk werken met systemen zoals Navision, maar kent wel zelf al Excel zeer goed!
Je hebt een bachelor (bijv. Office Management, Communicatie, Bedrijfsmanagement, Logistiek...)
Je spreekt vlot Nederlands en goed Frans
Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig
Je bent klantgericht en communicatief
Je bent leergierig, flexibel en niet bang om vragen te stellen
Je hebt een eerste werkervaring (bijvoorbeeld stage of studentenjob) in een administratieve omgeving – of bent gewoon klaar voor je eerste vaste job
MS Office? Daar kan je al vlot mee overweg
Voor jouw inzet, verdien je natuurlijk heel wat leuke verdiensten:
Een eerste vaste job met coaching en ruimte om te groeien
Een familiale werksfeer in een onafhankelijke KMO met sterke merken
Een mooi loonpakket met extra’s zoals:
Maaltijdcheques
Ecocheques
Hospitalisatieverzekering
Vast contract en stabiele werkuren
Een job waarin je snel verantwoordelijkheid krijgt, maar ook goed wordt ondersteund
Bereid hier je gesprek voor