Coördinator Interieur (Interieurarchitectuur)

Je vindt deze job in: Talent in engineering Bouw Werf/Projectleider/Manager

Specialisatie

Talent in engineering

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Lokeren

Regime

Dag

Wil je een job als Interieurcoördinator om verantwoordelijk te zijn voor de algemene leiding van één of meerdere bouwprojecten in de Afwerking? Lees verder!

Wat ga je doen?

  • Als Interieurcoördinator ga je in de voormiddag vaak naar de werf om de arbeiders in gang te zetten.
  • In de namiddag kom je vaak naar kantoor, maar indien het praktischer is, kan je je administratie thuis verder doen.
  • Je bekijkt de plannen samen met de arbeiders om problemen onmiddellijk aan te pakken.
  • Wekelijks participeer je aan de projectleidersvergadering voor de planning en aandachtspunten te bekijken.
  • Je staat in voor de studie van de uitvoeringsmethodes, contractvorming met onderaannemers en leveranciers, planning, financiële opvolging, werfvergaderingen met architecten en opdrachtgevers enzovoorts.
  • Kortom, je coördineert alle werkzaamheden vanaf de voorbereiding tot aan de voorlopige oplevering.

Waar ga je werken?

Dit klasse 5 aannemingsbedrijf is actief in de afwerking en bestaat al meer dan 20 jaar.

  • 85% overheidsopdrachten: door deze keuze hebben ze minder werk doordat er minder wijzigingen gebeuren en hebben ze mooiere, rendabelere en grotere projecten.
  • 15% private werken: maar hieronder valt ook kantoorinrichting voor bedrijven.

Het is een familiebedrijf met een 20 tal werknemers.
Ze zijn gestart als schrijnwerkersbedrijf en zo geëvolueerd naar een afwerkingsbedrijf met veel werven in Brussel, Antwerpen en Gent, enkel het Nederlandstalige gedeelte.
De budgetten variëren van 200 000 tot 400 000 euro voor de werken.
Voorbeelden van projecten: Parlement, Koninklijk Paleis, Stadsschouwburg Antwerpen, De Krook in Gent-Zuid, Stadsschouwburg Brugge, scholen...
Wat ze niet doen, is bijvoorbeeld vanuit een ruwbouw appartementen zetten. Wat ze wel doen, is starten vanuit iets bestaands waar o.a. ruwbouw in gebeurt naast het interieur.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je neemt initiatief, bent een teamspeler en kan goed organiseren.
  • Je bent verantwoordelijk en nauwkeurig.
  • Je hebt twee jaar ervaring in de algemene Bouwsector, dit hoeft niet in de functie van Projectleider als je zou willen doorgroeien.
  • Je hebt een Master Interieurarchitectuur behaald.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Geen afgelijnd takenpakket, wel een ruime verantwoordelijkheid als Interieurcoördinator
  • KMO met een open structuur waar je je eigen beslissingen kan nemen. Als je denkt dat iets nodigs is om te doen, dan hoef je dat niet te vragen.
  • Bedrijf is reeds paar jaar bezig met ERP en is overgestapt naar Microsoft Dynamics - Navision om in de toekomst digitaler en efficiënter te kunnen werken.
  • Goede sfeer: 's middags wordt samen gegeten, mensen stellen vragen aan elkaar, jaarlijks doen ze een BBQ voor het bouwverlof rond 21 juli, 1 keer per jaar gaan ze 's avonds uit eten met de partners erbij, vrijdagavond een drink voor wie wilt.
  • Interne technische opleiding vooral door de zaakvoerder en de collega's
  • Je wordt begeleid in een klein, nieuw project zodat je sneller de totaalwerking kan zien en je telkens een beetje uitleg krijgt. Zo hoef je niet meteen te werken op een bestaand, groot project en heb je meer tijd om je in te werken indien nodig.
  • Externe opleiding voor bijvoorbeeld vochtproblemen in de bouw, Excel, technisch Frans
  • Meteen 40-uren week met 12 ADV-dagen, volgen het bouwverlof.
  • Afhankelijk van je huidig loon (ze gaan uiteraard niet onderbetalen!) bieden ze 3500 euro bruto, Volvo V40, maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag, onkostenvergoeding van 110 euro netto.

Ref: 026651

Twijfel je of je in aanmerking komt? Bel mij op 09 274 16 00 om dit samen te bespreken.

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact