Jij bent verantwoordelijk voor opvolging van klantbetalingen en verwerking van financiële transacties
Je ondersteunt het facturatieproces: opmaak en opvolging van facturen en kredietnota’s
Je daagt bij aan een gezonde cashflow door tijdige betalingen te verzekeren
Je hebt dagelijks contact met klanten en interne afdelingen; versterkt je onderhandelings- en probleemoplossende vaardigheden
Je zorgt voor correcte invoer van financiële data en draagt bij aan een accuraat overzicht
Je biedt administratieve ondersteuning binnen het financiële team (documentatie, archivering, ad-hoc taken)
Je rapporteert aan de CFO binnen een gedreven Finance Team
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent analytisch en nauwkeurig, met veel enthousiasme en goesting om erin te vliegen
Je bent communicatief sterk en staat stevig in de schoenen
Je hebt een eerste ervaring in Finance
Zeer goede kennis van MS Office 365 (must), kennis Exact Online is een plus
Oog voor detail, proactief en goed georganiseerd
Vlot in het Nederlands, goede kennis Frans
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
40-urenweek: werkuren van 8u30 tot 17u00 (start mogelijk vanaf 8u)
4/5 is mogelijk
32 dagen vrij in te plannen (geen collectieve sluiting)
Competitief loon op basis van ervaring
Thuiswerk mogelijk: 1 volle dag of 2 halve dagen per week
Groeps- en hospitalisatieverzekering inbegrepen
Ecocheques en maaltijdcheques (€8/dag)
Fietsleasing mogelijk
Kantoor in Harelbeke vlot bereikbaar met fiets, auto of openbaar vervoer
Groen bedrijf met focus op duurzaamheid
Onze klant is de allereerste energiemakelaar in België. Een partner voor studie, advies en realisatie van groene energieoplossingen. Dankzij hun jarenlange expertise, begeleiden we iedereen zorgeloos in het vinden van een duurzame energieoplossing.