Customer Care medewerker Nederlands, Frans, Engels

Je wilt graag terechtkomen in de e-commerce wereld?

Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten zowel telefonisch als schriftelijk. 
  • Je maakt de offertes op.
  • Je staat in voor de opmaak van de facturen en de houdt de betalingen in de gaten.
  • Je behandelt telefonisch en per mail informatie-aanvragen, klachten, ... van klanten in verband met hun online bestelling. 
  • Intern contact hebben met de betrokken collega’s om de vragen te kunnen beantwoorden.
  • Aan de slag gaan met eventuele klachten van klanten (kortingen toekenning, reshipping organiseren, ...).
  • Binnen het team goed communiceren op vlak van campagnes of acties van klanten.
  • Checks uitvoeren op online betalingen (fraude check uitvoeren).

Waar ga je werken?

Dit ervaren bedrijf is één van de pioniers in internationale e-commerce. Men biedt er alle diensten aan die bij de online verkoop een product komen kijken. Met een gerichte expertise kan dit succesvol bedrijf mooi inspelen op de wensen van haar klanten.
Topteam van jonge, gemotiveerde mensen

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent klantgericht.
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden.
  • Je kan prioriteiten stellen. Je bent een teamplayer.
  • Je gaat tot het uiterste voor de klant.
  • Je hebt een goede kennis Engels en Frans 
  • Je werkt 1 dag per week van 8u30 tot 19u.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een modern en groeiend bedrijf met een toffe sfeer.
  • De eerste weken kan je echt rekenen op een goede begeleiding en opleiding.
  • Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheid, alsook de vrijheid initiatief te nemen.
  • 2 Dagen van thuis werken is standaard voor de dag waarop men vroeg en laat werkt. De rest van de dagen komt men naar kantoor (we werken naar een 50-50 verhouding van thuis- en werken op kantoor)

Ref: 023704

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact