Customer Service Assistant

Je vindt deze job in: Talent in engineering Productie Werkvoorbereider/Kwaliteit

Specialisatie

Talent in engineering

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Interesse in (hernieuwbare) energie, sterke communicatieve vaardigheden en goed in de omgang met de klant? Dan is deze opportuniteit zeker iets voor jou!

Wat ga je doen?

In deze functie ben je samen met je collega’s het aanspreekpunt voor de klanten en onderhoud je de klantencontacten, dit vanuit een binnendienstfunctie.

Je maakt deel uit van het customer service team en rapporteert aan de Customer Service Manager.


Je bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • Het informeren van je collega’s uit het Sales team m.b.t. het voorbereiden van offertes, prijslijsten en prijsberekening
  • Het voorbereiden, versturen en opvolgen van offertes
  • Het oplossen van problemen in samenspraak met de klant en het technisch team
  • Het opzoeken en doorsturen van technische informatie n.a.v. klantenvragen
  • Het voorbereiden van tenders in samenspraak met het technisch team en sales
  • Het opvolgen van bestellingen van niet-standaard producten

Waar ga je werken?

Onze partner zorgt mee voor duurzame energie via een uitgebreid assortiment kabels en kabeloplossingen die wereldwijd klanten helpen betere prestaties neer te zetten.

Actief in de energietransitie, is onze partner industrieel aanwezig in 34 landen, ontwikkelt het wereldwijd commerciële activiteiten en samen met haar 26.000 werknemers genereerde het een omzet van 6,5 miljard euro.

De Power Distribution Cables & Accessories Business Unit is gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en commercialisering van kabels, toebehoren en accessoires voor laag-, midden- en hoogspanning.

Deze business unit omvat een 6-tal vestigingen en stelt meer dan 1000 medewerkers tewerk.

De vestiging in Erembodegem, met meer dan 350 medewerkers, maakt deel uit van deze Business Unit.


Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma in een technische of wetenschappelijke richting of bezit een gelijkwaardig denkniveau.
  • Affiniteit met techniek is een groot pluspunt.
  • Je bent sterk klantgericht en zeer communicatief en je werkt steeds vanuit een probleemoplossende houding.
  • Je bent een echte resultaatsgerichte teamspeler, waarbij je niet aarzelt om beroep te doen op de expertise van jouw collega’s.
  • Je hebt een grondige kennis van het Nederlands en Engels (gesproken en geschreven) en kan je goed uit de slag trekken in het Frans.


Wat biedt jouw werkgever?

Onze partner biedt je een voltijdse job aan bij een sterk waarde-gerichte en hoogtechnologische multinational.

Elke collega mag rekenen op een uitdagende job met ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid, op een goede teamspirit en op talrijke opleidings- en ontwikkelingskansen.

Je inzet en betrokkenheid worden gewaardeerd met een aantrekkelijk verloningspakket, aangevuld met extralegale voordelen.

Ref: 022924

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact