Customer service en transport coördinator

Als customer service en transport coördinator heb je een zeer divers takenpakket

Wat ga je doen?

Als customer service en transport coördinator heb je een zeer divers takenpakket dat volgende zaken omvat

Ten eerste is er het customer service luik (75% van de tijd) waarbij je volgende taken hebt:

  • Je bewaakt dat de planning van de leveringsafspraken met de klant wordt gerespecteerd.
  • Je analyseert en vereenvoudigt de tarieven.
  • Je ziet toe op het correct en tijdig verloop van de facturatie.
  • Je bent hands-on en werkt mee wanneer dit nodig is.
Ten tweede is er het transport luik (25% van de tijd) waarbij volgende aspecten van belang zijn:
  • Je bewaakt de prijszetting en houdt contact met de transporteurs.
  • Je ziet toe op het correct inzetten van de transporteurs.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de SLA’s en stuurt deze bij waar nodig.
  • Je evalueert periodiek iedere transporteur en bespreekt met hem de resultaten.
  • Je rapporteert aan de supply chain manager.

Tot slot zijn er ook zaken die over de twee luiken heen moeten gebeuren, denk hierbij aan:

  • Je zorgt voor een goede opvolging en samenwerking van jouw team dat bestaat uit 10 personen.
  • Naast de samenwerking binnen je team, ben je ook de centrale persoon die zorgt voor een goede verstandhouding met de andere departementen.
  • Het implementeren en opvolgen van KPI’s.
  • Het analyseren en optimaliseren van de processen waarbij je verbetervoorstellen formuleert.
  • Het toezien op een tijdige maand afsluit in samenwerking met financiële afdeling.

Waar ga je werken?

Onze klant is een familiaal en financieel heel gezond bedrijf dat actief is in de productie van elementen voor de bouwsector.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent in het bezit van een Master diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans en ook Engels kent voor jou geen geheimen.
  • Het ruime office pakket ken en beheers je goed (SAP kennis is een plus).
  • Je bent analytisch sterk en kan verbeteringsvoorstellen formuleren.
  • Je bent een people manager die energie haalt uit het motiveren van zijn/haar team.
  • Je behoudt overzicht en stelt de juiste prioriteiten.
  • Stress is een motiverende en geen blokkerende factor voor jou.
  • Je bent in staat zelf je werk in te delen en te organiseren.
  • Je kan in dringende gevallen snel een beslissing nemen.

Wat biedt jouw werkgever?

  • een afwisselende functie met ruimte voor initiatief en eigen inbreng.
  • een stabiele werkomgeving binnen een familiale groep met een duidelijke visie.
  • glijdende werkuren, leasefietsen, zit-sta bureaus.
  • marktconforme verloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ref: 019824

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact