Customer Service medewerker

Je beheert de orders van a tot z samen met 9 toffe collega's. Interesse in interieur en bovendien klantgericht? Lees zeker verder! 

Wat ga je doen?

  • Je bent intern het eerste aanspreekpunt van de klant binnen een toegewezen regio. 
  • Je biedt een oplossing voor elke klantenvraag.
  • Je staat in voor de klantgerichte, vriendelijke en efficiënte uitvoering van volgende taken:
    • Administratief ondersteunen van de commerciële buitendienst.
    • Opmaken en opvolgen van offertes.
    • Bezorgen van juiste productinformatie.
    • Opvolgen van leveringstermijn.
    • Klantgericht opvolgen van vragen en klachten.

 

Waar ga je werken?

Onze klant focust zich op het ontwerp en de productie van duurzame en kwalitatieve raamdecoratie op maat.

Dankzij hun expertise, professioneel vakmanschap en service maken ze het verschil.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent zeer klantgericht.
  • Het oplossingsgericht denken zit in je genen.
  • Je ontwikkelt een goede productkennis – een zekere technische aanleg (of ten minste interesse).
  • Je hebt een zeer goede kennis Frans en Nederlands! 
  • Kennis Navision m.b.t. orderverwerking, klachtenverwerking en prijsbeheer.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je bent nauwkeurig.

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een marktconforme verloning met extra legale voordelen.
  • Een gedreven team die je een grondig inwerktraject biedt.
  • Een sterk groei bedrijf, vlot bereikbaar en waar er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.

 

Ref: 025112

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact