In deze rol ben je een belangrijk aanspreekpunt voor zowel klanten als wasserijen.
Je zorgt ervoor dat alles rond onze onderhoudscontracten – voor het wassen en/of verhuren van werkkledij – administratief perfect opgevolgd wordt en dat onze dienstverlening vlot verloopt.
Behandelen van vragen en klachten van klanten en wasserijen (via telefoon en mail).
Ingeven en opvolgen van verkooporders in het ERP-systeem.
Beheren en actualiseren van gegevens in WEAR.IT, ons digitale platform voor real-time info.
Opmaken en opvolgen van de Laundry flow via scanning, zodat elk stuk werkkledij traceerbaar blijft.
Ondersteunen van de Teamleader bij de opstart van nieuwe onderhoudscontracten.
Beheren van bestaande contracten en opvolgen van klantdossiers.
Back-up voor transportplanning tijdens ziekte of verlof.
Uitvoeren van kastcontroles bij klanten ter plaatse.
Herken jij jezelf onderstaande zaken?
Je bent klantgericht, oplossingsgericht en administratief sterk.
Communiceer je vlot in het Nederlands en beschik je over een basiskennis van Frans en Engels.
Heb je een goed overzicht en werk je nauwkeurig, ook bij veelvuldige taken.
Ben je vertrouwd met Excel en administratieve processen.
Denk je graag mee over hoe processen nog efficiënter kunnen verlopen.
Onder de noemer voor wat hoort wat, bieden wij jou tal van extra's aan:
Een verantwoordelijke en afwisselende functie binnen een professioneel en toekomstgericht bedrijf.
De kans om jouw ervaring in te zetten én je verder te ontwikkelen binnen een gespecialiseerd team.
Grondige opleiding bij opstart en ondersteuning van ervaren collega’s.
Een open en ondernemende bedrijfscultuur waar initiatief gewaardeerd wordt.
Een marktconform salarispakket met extralegale voordelen.
Werkzekerheid in een stabiele organisatie die volop in beweging is.
Bereid hier je gesprek voor