Customer service medewerker

Je houdt van klantencontact en wil er steeds alles aan doen om deze tevreden te stellen.

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor de klachtenbehandeling en zorgt voor passende oplossingen.
  • Je staat in voor de opmaak van de facturen en de houdt de betalingen in de gaten.
  • Je bouwt aan een duurzame vertrouwensrelatie met de klant.

Waar ga je werken?

Dit ervaren bedrijf is één van de pioniers in internationale e-commerce. Men biedt er alle diensten aan die bij de online verkoop een product komen kijken. Met een gerichte expertise kan dit succesvol bedrijf mooi inspelen op de wensen van haar klanten.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent klantgericht en empathisch en gaat tot het uiterste voor de klant.
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden.
  • Je kan prioriteiten stellen.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je hebt een goede kennis Frans en Engels of Duits. Andere talen zijn een plus!
  • Eén dag per week werk je van 10u30 tot 19u.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een modern en groeiend bedrijf met een toffe sfeer.
  • Je kan rekenen op een goede begeleiding en opleiding.
  • Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheid, alsook de vrijheid initiatief te nemen.
  • Er is ruimte voor flexibiliteit. Wil je bijvoorbeeld op zaterdag werken maar nooit op woensdag? Dat kan!

Ref: 020885

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact