Customer service medewerker Duits / Frans

Jij bent het aansnpreekpunt voor de klanten zowel telefonisch als per mail .

Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten zowel telefonisch als schriftelijk. 
  • Je maakt de offertes op.
  • Je staat in voor de opmaak van de facturen en de houdt de betalingen in de gaten.
  • Je bouwt aan een duurzame en vertrouwde relatie met de klant.
  • Je staat in voor de klachtenbehandeling en zorgt voor een passende oplossingen.

Waar ga je werken?

Dit ervaren bedrijf is één van de pioniers in internationale e-commerce. Men biedt er alle diensten aan die bij de online verkoop een product komen kijken. Met een gerichte expertise kan dit succesvol bedrijf mooi inspelen op de wensen van haar klanten.

Waarom is dit iets voor jou?

Indien je niet voldoet aan één of meerdere van de hieronder vermelde competenties, laat dit je dan niet meteen afschrikken. Bel of mail ons om gerichter af te stemmen, zo kunnen wij je kandidatuur persoonlijk verder inschatten. 

  • Je bent klantgericht.
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden.
  • Je kan prioriteiten stellen. Je bent een teamplayer.
  • Je gaat tot het uiterste voor de klant.
  • Je hebt een goede kennis Duits en Frans . Andere talen zijn een plus!

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een modern en groeiend bedrijf met een toffe sfeer.
  • De eerste weken kan je echt rekenen op een goede begeleiding en opleiding.
  • Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheid, alsook de vrijheid initiatief te nemen.

Ref: 019799

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact