Customer service medewerker Frankrijk

Werken in een tof team. Veel interne en externe contacten en een optimale klanten service leveren. Op zoek naar een full time job met glijdende uren? Lees zeker verder.

Wat ga je doen?

Als customer service medewerker Frankrijk sta je in voor: 

  • Je verzorgt de opmaak en opvolging van offertes.
  • Je verwerkt bestellingen in SAP.
  • Je bevestigt levertermijnen en volgt de afhandeling van jouw dossiers nauwgezet op.
  • Je staat in voor de punctuele interne opvolging, alsook de commerciële ondersteuning aan de betreffende vertegenwoordiger.
  • Je bent een vlot aanspreekpunt voor zowel klanten, vertegenwoordigers als interne afdelingen.

Waar ga je werken?

Onze klant is een gevestigde waarde in de wereld van de batterijen. De firma investeerde onlangs in een volledig nieuwe werkomgeving en is een vooraanstaand sterk groeiend bedrijf met reële doorgroeimogelijkheden. Er wordt steeds voorzien in een marktconforme verloning en een opleiding on the job.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een commerciële binnendienst.
  • Je beheerst het Nederlands en het Frans perfect, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een technische achtergrond, kennis van SAP zijn pluspunten.
  • Je werkt nauwgezet en je bent communicatief sterk.

Wat biedt jouw werkgever?

Een voltijdse functie in een mensgerichte omgeving met een degelijke interne opleiding.

Ref: 023291

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact