Samen met collega’s van de commerciële buitendienst zorg je ervoor dat onze klanten goed geholpen worden, op een professionele én persoonlijke manier.
Jouw taken:
Je stelt offertes op en volgt deze op om een verkoop binnen te halen.
Je voert klantgegevens in, verwerkt bestellingen in ons systeem en volgt alles correct op.
Je informeert klanten over levertermijnen en denkt mee in oplossingen als het anders loopt dan gepland.
Je neemt contact op met klanten en prospecten (telefonisch of via mail) om hen producten of diensten aan te bieden die aansluiten bij hun noden.
Je verzamelt informatie intern en via onze productcatalogus om klanten goed te kunnen adviseren.
Je helpt mee met het opstellen van rapporten en zorgt dat klantgegevens actueel blijven.
Je vraagt nieuwe producten of varianten aan via ons ERP-systeem.
Ervaring is mooi meegenomen, maar niet alles. We zoeken vooral iemand die:
Graag in contact staat met klanten en oplossingsgericht werkt.
Administratief sterk is en nauwkeurig werkt.
Interesse heeft in commerciële processen en hier graag meer over wil leren.
Al wat ervaring heeft in klantenservice of administratie is een plus, maar niet vereist.
Handig is met computers en systemenkennis, van Excel is een must, kennis SAP of CRM is mooi meegenomen.
Communicatief vlot is, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands, Engels en Frans
In de regio woont en beschikbaar is voor een voltijdse job.
Een job met veel afwisseling en klantcontact, waarin je écht het verschil maakt.
Grondige opleiding op de werkvloer, zodat je alles stap voor stap leert kennen.
Werken in een ervaren en collegiaal team dat je ondersteunt waar nodig.
Een competitief loonpakket en extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering)
Een stabiele werkomgeving in een groeiend en vooruitstrevend bedrijf.
Veel ruimte om te groeien en je talenten te ontwikkelen.
20 + 6 dagen verlof vrije te kiezen, als bedrijf sluiten we wel op brugdagen.
Bereid hier je gesprek voor